Ruiter Fitness

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Saschavv

Ruiter Fitness

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-16 10:15

Is iemand bekend met Ruiter Fitness? Ik zag op Facebook dat http://www.HybridFit.nl Ruiter Fitness schema's verkoopt voor thuis en eventueel op stal en was benieuwd of iemand hier al ervaring mee heeft?

nouklime

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 10:33

Jazeker! Een vriendin van mij heeft haar eigen bedrijf in ruiterfitness van groepslessen tot personal training tot schema's opmaat gemaakt voor je:

http://bodyenhorse.nl/

Ze heeft het er mega druk mee en het is zeer leerzaam en handig! het gaat vooral om bewustwording van je eigen lichaam.

Achterom

Re: Ruiter Fitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 10:36

Het komt op mij vooral over als een slimme marketing truc. Maar he, als het ruiters helpt om meer en beter te gaan bewegen, dan is het sowieso een goed idee :j

HybridFit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 11:52

Hoi Sascha,

Wat goed om te lezen dat je geïnteresseerd bent in RuiterFitness. De schema\'s van HybridFit zijn speciaal ontwikkeld zodat je de juiste oefeningen met belasting uitvoert die voor jou al ruiter van belang zijn. Daarnaast weet ik uit eigen ervaring hoe weinig tijd er altijd over is naast het paardrijden en de dagelijkse verplichtingen om ook nog zelf te trainen. Als je hier meer over wilt weten mag je me een pb sturen.
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 02-09-16 14:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: i.o.m poster post aangepast zodat het minder commercieel is en meer antwoord op de vraag

Anoniem

Re: Ruiter Fitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 12:03

Ja hier ook. Alleen dan voor gewone personele trainer.