Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Annekeee schreef:Ach dit is toch voor schut?
Een paard wat vervoerd wordt moet in een goede en veilige trailer / vervoerd worden.
Een omgebouwde auto voldoet niet aan die eisen.
De paardenwagentjes die je met een B rijbewijs mag rijden zijn ook veel anders opgezet, en niet voor niks zo duur ivm de motor etc.
Maar Iris ik dacht dat je al een trailer had??
Annekeee schreef:Ach dit is toch voor schut?
Een paard wat vervoerd wordt moet in een goede en veilige trailer / vervoerd worden.
De paardenwagentjes die je met een B rijbewijs mag rijden zijn ook veel anders opgezet, en niet voor niks zo duur ivm de motor etc.
dus om een mening heb ik niet gevraagd alleen naar informatie. Annekeee schreef:Ach dit is toch voor schut?
xLillith schreef:Wij hebben zelf een omgebouwd renault busje, wel een wat oudere variant.
Wat de hoogte is zou ik zo echt niet kunnen vertellen, maar een groot paard zou ik er niet in vervoeren... Ons busje kan (en mag) echter zo'n 1300 kilo laden.
missfalki schreef:Bij Bokt markt stonden er pas nog 2 te koop en ook de maten erbij ....
Groet Karin.
P.S
even gekeken op de bokt markt bij trailers
het lukt me niet om een linkje te plaatsen
eerste busje 1 maand en 4 weken geleden
tweede busje 3 weken + 3 dagen geleden
Iriswolf schreef:Bedankt voor je reactie maar hij is te groot voor de wagen en ben al voorzien van een andere trailer.
Dus hierbij een slotje
missfalki schreef:Bij Bokt markt stonden er pas nog 2 te koop en ook de maten erbij ....
Groet Karin.
P.S
even gekeken op de bokt markt bij trailers
het lukt me niet om een linkje te plaatsen
eerste busje 1 maand en 4 weken geleden
tweede busje 3 weken + 3 dagen geleden
Brainless schreef:xLillith schreef:Wij hebben zelf een omgebouwd renault busje, wel een wat oudere variant.
Wat de hoogte is zou ik zo echt niet kunnen vertellen, maar een groot paard zou ik er niet in vervoeren... Ons busje kan (en mag) echter zo'n 1300 kilo laden.
Is hij al wel omgekeurd naar veewagen (en zodoende ook het gewicht aangepast bij het RDW)?