Equiline rijbroek

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jeaninne

Equiline rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-16 09:49

Hey bokkers,
Ik was van plan om een equiline rijbroek te kopen want ik had er een online gezien met korting op maar die winkel is heel ver van ons af dus helaas kunnen we er niet naartoe rijden om hem te passen en hier bij mij in de buurt verkopen ze geen equiline broeken helaas :(
Mijn vraag was: welke maat zou ik voor de equiline moeten nemen als ik in al mijn pikeur broeken maat 34 heb? Equiline valt ook heel smal uit en pikeur is een beetje stretchy dus dat is ook al moeilijk in te schatten.

Alvast bedankt!

dresjoepie

Re: Equiline rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 06:17

Dit zijn italiaanse maten Pikeur zijn duitse maten Je hebt dus een maat 38 nodig

MissMiekjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 18:02

Een Nederlandse/Duitse maat 34 is een Italiaanse maat 38. Maar als ik mag adviseren, zou ik toch ergens (in de buurt) de mogelijkheid zoeken om zo'n broek te passen. De pasvorm verschilt enorm van Pikeur. Een Pikeur maat 34 was bij mij bijvoorbeeld tge wijd bij de knieën, aan de bovenbenen en in de taille, terwijl Equiline perfect paste.

oji

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 18:13

Dat kun je toch niet zomaar stellen, want ik heb van Pikeur een grotere maat als van Cavallo.
Ik zou zelf nooit een rijbroek kopen zonder gepast te hebben, al is het maar om te voelen of de stof fijn is en of de pasvorm lekker is. Vind dat nl per merk enorm verschillen. Pikeur vind ik bv geweldig, maar een Anky broek verschrikkelijk. Een vriendin van mij precies andersom.

T3ss95

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 21:24

Je zou ook eens in een stand op een paardenevenement kunnen kijken naar een equiline broek, vaak wordt dit merk wel verkocht op een evenement. Vervolgens zou je hem online in jouw maat kunnen bestellen of misschien is er op dat evenement wel een leuke aanbieding..