Ik ben 27 jaar en heb vorig jaar een kindje gekregen. In mijn zwangerschap heb ik extreme bekkenverweking (klassieke bekkeninstabiliteit) gehad en ruim 6 maand in een rolstoel gezeten ik kon niet lopen. Gelukkig ben ik inmiddels (ruim jaar later) goed hersteld en kan ik weer rijden . Ik rijd wedstrijden dressuur en lekker buiten in het bos regelmatig. Mijn bekken en rug blijft een (erg) zwakke plek en mijn vriend wil me voor m'n verjaardag een rugbeschermer/BP/airbagvest kopen. Maar ik vind het lastig om te kiezen .
Ben ongeveer 3 mnd geleden plat op m'n onderrug eraf gevallen (gelukkig in zand) en toen kon ik direct weer paar dagen niet lopen. Ik zoek dus bescherming voor mn onderrug en ik vraag me af of een BP dat wel geeft.
Ben benieuwd naar adviezen en ervaringen. En het beste advies is blijven zitten en niet vallen
maar soms hoort vallen er bij met een nog jong dier 
Hoop op reacties.
Liefs

en ik ben er echt blij mee! Een val zonder schrammetje weer opgestaan. Tweede val wel een beetje beurs maar ik kon meteen opstaan en doorrijden. Vorig jaar ook nog een keer zonder gevallen (paard uitproberen) en toen heb ik weer een week plat gelegen. Ik rijd mijn jonge paard niet meer zonder. En wat ik ook heel fijn vind is dat het als een soort vest draagt en je het bijna niet merkt dat je hem draagt.