QHP galaxy cap

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Claudia78

QHP galaxy cap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-16 10:28

Hallo, omdat mijn troxel cap niet lekker zit ben ik op zoek naar een andere fijne luchtige cap die niet meteen 2 a 3 honderd euro kost. Nu kwam ik de QHP galaxy tegen en vroeg mij af of er mensen zijn die zo`n cap hebben en wat de ervaringen hier mee zijn?

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 10:41

Geen ervaring met de qhp cap, maar ik was laatst bezig met dezelfde zoektocht.
Mijn eisen:
- max 120 euro
- ventilatiegaten
- verwisselbare voering
- draaiknop aan de achterkant ivm uitzetten hoofd zomers.

Uiteindelijk uitgekomen bij de BR viper, en wat een genot! Geen hoofdpijn en zeiknat haar meer na het rijden! Epplejeck en divoza hebben nu beide 25% korting dacht ik, en daar zijn ze beide verkrijgbaar :j

Claudia78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-16 12:37

Heb je met zo`n draaiknop niet dat hij snel weer te los/wiebelig op je hoofd gaat zitten?
Ik heb vroeger ooit een casco met draaiknop gehad maar dat vond ik echt zo`n ellendig ding. Afgelopen donderdag bij eppeljack ook weer een casco mistral en ik geloof inderdaad de BR viper opgehad en beiden zaten niet verkeerd.

Yvankaxx

Re: QHP galaxy cap

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 13:30

Vriendin van mij had dat inderdaad ook met haar casco, die heeft nu ook de br gekocht. Ik heb hem nog niet lang genoeg dat ik kan zeggen of hij wiebelig wordt (heb er pas 4 dagen mee gereden), maar vind hem tot nu toe erg fijn.
Om die reden ook niet voor de casco gegaan!

Qwerty1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 21:54

Ik heb ook de br viper, super fijne cap, ik heb hem al 3 keer opnieuw gekocht, zo fijn is die (niet dat hij zo snel kapot gaat, maar moest vervangen worden) De draaiknop gaat niet los zitten! Zit er nog keurig strak op. Zeker een aanrader, ook vanwege het fijne prijskaartje.

Fluttershy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 22:01

Ik heb die cap, wel een ander kleurtje maar kwa vorm hetzelfde . Ik vind hem niet lekker zitten, hij zit echt óp je hoofd en sluit niet fijn.. :n ik baal er flink van en had beter een fijnere cap kunnen kopen maarja -O-

Claudia78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-16 08:17

Wij rijden vandaag toch langs Divosa dus mooi even een reden om aan te waaien. :+

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 08:35

Het voordeel van een "draaibare" cap is dat je hem telkens precies passend kan maken.
Met een standaard maat, heeft een cap een standaard vorm, en als hij een "moeilijk" hoofd heb, kan het goed zijn dat maat 55 te klaar is en bijv 56 te groot is. Met een draaiknop op de cap kan je dit makkelijker verstellen.

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 09:02

Hier ook blij met de br viper! Ik heb de carbon print uitvoering. Eindelijk geen nat voorhoofd en stinkcap meer.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 09:30

_karin_ schreef:
Hier ook blij met de br viper! Ik heb de carbon print uitvoering. Eindelijk geen nat voorhoofd en stinkcap meer.

Dat heb ik ook! De luchten die van mijn oude cap kwam daar werd je haast onwel van :j

Claudia78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-16 08:36

Gisteren naar Divosa geweest. Van alles op mijn hoofd gehad maar een Br viper hadden ze niet liggen :( De rest vond ik niet veel soeps. Heb nog wel weer een casco Mistral op gehad die zat het fijnst en het mooiste. Maar ja, door de casco in het verleden durfde ik het toch niet aan die mee te nemen (wel met pijn in het hart)

Claudia78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-16 12:24

Fluttershy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 09:26

Die hv Polo is inderdaad erg mooi! Lijkt mij fijner dan de qhp.