paardenvierdaagse Zorgvlied

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Napie

paardenvierdaagse Zorgvlied

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-16 10:39

Wie doen er dit jaar weer mee met de paardenvierdaagse in het Drents Friese Wold? Deze is van 13 t/m 16 september en heeft elk jaar weer prachtige routes en een onwijs leuke bbq en feestavond op de donderdag. 

Vorig jaar ben ik vrijwilliger geweest. Je krijgt dan toegang tot de bbq en een lunchpakket maar het is vooral erg gezellig. Ik heb toen ook vanaf mijn post foto's gemaakt dus ook een aanrader voor paardenfotografen.
Voor informatie voor deelname en vrijwilligen zie de website
http://www.paardenvierdaagse-zorgvlied.nl

Dabo

Re: paardenvierdaagse Zorgvlied

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 13:52

Ik doe niet mee, maar ik sta er wel 2 dagen (dinsdag en woensdag) met een kraampje vol leuke spulletjes! :-)

Erpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 13:54

Ik doe weer voor de 5e keer mee samen met de fjordenbende! :D

Dabo jij hebt er al keer eerder gestaan of niet?

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-16 18:15

Ik ben er dit jaar voor het eerst er helemaal niet bij. Ik heb de eerste 6 jaar meegereden maar dat is geen pretje met een heet span. Ik woonde trouwens daar en zelfs een paar jaar op de alberthoeve. Afgelopen dagen heb ik de routes gereden. Het is prachtig in het bos. Weinig dazen ook. Ik woon nu in Brabant en moet helaas werken dus vandaar dat ik dit jaar oversla

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 18:17

Dit jaar is voor ons net even te vroeg, maar volgend jaar...

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 21:17

Erpel schreef:
Ik doe weer voor de 5e keer mee samen met de fjordenbende! :D

Dabo jij hebt er al keer eerder gestaan of niet?

Klopt, vorig jaar voor het eerst! :-)

eukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 10:12

Wij zijn er wel weer, van 3 tm 18 september op de Alberthoeve, maar ik weet nog niet of we weer meedoen.
Als we mee rijden, rijden we zowiezo niet de hele routes maar een gedeelte ervan.
De mijne is een klein beetje aan het tobben met zijn gezondheid en die hele lange ritten ga ik hem niet meer aan doen, wil max 2,5 a 3 uur rijden, zeker niet langer!

We gaan het beslissen als we er zijn en ook kijken wat het weer dan doet hahaha....
Misschien ook een dagje mee op 1 van de aanspanningen die er altijd zijn, lijkt me ook leuk om eens te doen.

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-16 11:19

Zouden jullie dan misschien ook een dagje kunnen vrijwilligen? Bijvoorbeeld posten bij een hek op een mooi plekje in het bos

Rilady7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 10:10

Vorig jaar ook ingeschreven, maar vanwege trieste omstandigheden moeten afzeggen. Dit jaar dus, doen wij voor het eerst mee aan de p4d Zorgvlied en nemen de quarters mee. Wel al eens eerder wat weekendjes weg geweest met de paarden in Zorgvlied. Ook al wat jaartjes de Eper p4d meegereden.
Wij verblijven op de Alberthoeve, op de camping. Erg véél zin in, dus tot september!

eukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 14:49

Heb ik al aan gedacht Napie maar ik wil eerst even kijken hoe het allemaal loopt....hoe mijn paard het doet.
Als ik kan rijden doe ik dat natuurlijk liever!

Ik las ook dat je als vrijwilliger naar een info avond moet maar daar kan ik zowiezo niet bij zijn omdat we er dan nog niet zijn!
Weet niet of dat een probleem zou zijn?

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-16 16:39

Dat zou geen probleem moeten zijn. Jan van de alberthoeve doet de vrijwilligers....als je een dag wel zou willen en kunnen helpen zou je dat dan aan hem willen doorgeven. Wellicht hebben ze nog een extra handje nodig