Ervaringen petrie rijlaarzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Ervaringen petrie rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 21:06

Weet iemand per toeval hoe veel je een laars kan oprekken?
Heb 2de hands petrie's op het oog, maar volgens mijn opmeten net een cm te klein.
Maar kan dit wel zo veel?

ambre

Berichten: 7148
Geregistreerd: 19-04-09

Re: Ervaringen petrie rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 23:22

Ja hoor, dat kan makkelijk.

magootie

Berichten: 3763
Geregistreerd: 26-01-06
Woonplaats: Roosendaal (Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 23:53

Ik heb zaterdag eindelijk mijn laarzen opgehaald!! Ze zijn wel superhoog dus moeten echt even in zakken voor ik er goed mijn been mee kan bewegen, verder sluiten ze overal perfect aan, ik vind ze echt prachtig! <3
Nu even pijn lijden maar dan heb je ook wat :P

Afbeelding

ambre

Berichten: 7148
Geregistreerd: 19-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 23:53

<3

leeneliefje

Berichten: 4417
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Rheden

Re: Ervaringen petrie rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 23:57

Heel vet magootie! <3

Ik heb mijn petrie standard's al 10 jaar en ze zijn nog steeds erg mooi.
Verzorg ze ook goed met het petrie bootcare setje en heb ze één keer laten verzolen en een rits erin laten zetten. Was 14 toen ik ze kocht en draag ze nu nog steeds.
(jeej nog steeds zelfde maat :o)

Alice13

Berichten: 2519
Geregistreerd: 12-07-09
Woonplaats: Rijssen

Re: Ervaringen petrie rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 00:01

Geweldige laarzen magootie, welk model is dat?

magootie

Berichten: 3763
Geregistreerd: 26-01-06
Woonplaats: Roosendaal (Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 00:01

Dankjulliewel! :D

Dit is ook pas mijn 2e paar leren laarzen!! Toen ik 18 werd kocht ik mijn eerst paar, Petrie Anky. En nu heb ik ze al 11,5 jaar en zijn nog steeds voor die leeftijd mooi. Nog nooit een zool hoeven vervangen of iets.
Maar deze zijn wel iets pijnlijker, maar die in die andere kon ik bijna zwemmen en nu is alles perfect op maat en met extra verharde schacht :P Wie mooi wil zijn moet pijn lijden he :P

magootie

Berichten: 3763
Geregistreerd: 26-01-06
Woonplaats: Roosendaal (Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 00:02

Alice13 schreef:
Geweldige laarzen magootie, welk model is dat?

Dankjewel! :D Dit is de Petrie Sublime ;)

Wendy1989
Berichten: 782
Geregistreerd: 17-09-06
Woonplaats: hellevoetsluis

Re: Ervaringen petrie rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 00:32

Wauw erg mooi margootie wel erg gedurfd zo in extra harde voering

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Ervaringen petrie rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 08:36

Wat zijn die mooi!!! <3

Rindin

Berichten: 4301
Geregistreerd: 06-04-06

Re: Ervaringen petrie rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 10:58

Schitterend!!!

SharonIndezz
Berichten: 4694
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Re: Ervaringen petrie rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 13:11

Gewaagd Magootie, maar super gaaf!!

magootie

Berichten: 3763
Geregistreerd: 26-01-06
Woonplaats: Roosendaal (Noord-Brabant)

Re: Ervaringen petrie rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 13:33

Dankjewel allemaal!! Vind ze ook echt prachtig!! :D

Sharkj

Berichten: 1134
Geregistreerd: 27-03-11
Woonplaats: Delfgauw

Re: Ervaringen petrie rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 16:49

Wauw die zijn heel erg mooi <3

Ik wil eerders laklaarzen aan gaan schaffen en na lang twijfelen denk ik toch voor petrie te gaan.
Tussendoor over gestapt naar Cavallo (overigens heel erg blij mee nog steeds!) maar in Lak vind ik petrie net wat mooier. Twijfel alleen tussen model Sublime of Superior :+

Lay_D

Berichten: 3712
Geregistreerd: 16-12-11
Woonplaats: Overijssel

Re: Ervaringen petrie rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 11:29

Wauw wat een prachtige Petrie laarzen komen er voorbij, zo erg dat ik er hebberig van word :ook

Zelf heb ik ook Petrie laarzen, model durf ik zo niet meer te zeggen.
Zo zien ze eruit na inmiddels 10 jaar in gebruik:Afbeelding

magootie

Berichten: 3763
Geregistreerd: 26-01-06
Woonplaats: Roosendaal (Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 22:00

Sharkj schreef:
Wauw die zijn heel erg mooi <3

Ik wil eerders laklaarzen aan gaan schaffen en na lang twijfelen denk ik toch voor petrie te gaan.
Tussendoor over gestapt naar Cavallo (overigens heel erg blij mee nog steeds!) maar in Lak vind ik petrie net wat mooier. Twijfel alleen tussen model Sublime of Superior :+

Ik wilde ook kiezen tussen de Sublime en de Superior. Van Huet raadde me aan als ik dus een polo model zou nemen dat de Rome nog net wat mooier zou zijn en die ook in verharde schacht kan.
Dus ik heb gekozen tussen de Rome en Sublime en de Sublime is het dus geworden. Dat was eigenlijk al mijn droomlaars, maar er hangt ook een flink prijskaartje aan, maar ik ben superzuinig op mijn laarzen en na zo lang sparen dus de Sublime toch gekozen en vind ze echt prachtig, een slankere laars is er bijna niet denk ik en dat was echt wat ik graag wilde ;)
Ben benieuwd waar je voor gaat :)

Sharkj

Berichten: 1134
Geregistreerd: 27-03-11
Woonplaats: Delfgauw

Re: Ervaringen petrie rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 22:24

Ze zijn echt prachtig die sublime! Goede keuze gemaakt :D

Ik vind kwa laars de sublime inderdaad mooier als de superior , alleen ben dan net wel gecharmeerd van de gesp bovenin. Dus dat is ook gelijk mijn punt om over na te denken. Wat geld betreft zijn ze allebei niet heel erg goedkoop dus het verschil wat er tussen zit zou ik het in ieder geval niet voor laten. Misschien toch even langs de winkel gaan en beide modellen eens aantrekken/bekijken.

zelmago4it

Berichten: 410
Geregistreerd: 27-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 22:26

Ik heb sinds kort de sportive van petrie. Zijn inderdaad wel erg stug maar ben er superblij mee.
Duurt even om ze in te lopen, dressuurmatig kan ik er nu fijn mee rijden maar met springen is het nog wat lastig. Nog maar even volhouden, vind ze in ieder geval wel van 100x mooiere kwaliteit en mooier aangemeten dan mijn lipica's.

Afbeelding
Afbeelding

magootie

Berichten: 3763
Geregistreerd: 26-01-06
Woonplaats: Roosendaal (Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 22:39

Sharkj schreef:
Ze zijn echt prachtig die sublime! Goede keuze gemaakt :D

Ik vind kwa laars de sublime inderdaad mooier als de superior , alleen ben dan net wel gecharmeerd van de gesp bovenin. Dus dat is ook gelijk mijn punt om over na te denken. Wat geld betreft zijn ze allebei niet heel erg goedkoop dus het verschil wat er tussen zit zou ik het in ieder geval niet voor laten. Misschien toch even langs de winkel gaan en beide modellen eens aantrekken/bekijken.

Ja zou ze idd gewoon even allebei passen en kijken wat je mooier/fijner vind. Want ik dacht ook voor de Superior te gaan, maar toch niet gedaan en ben heel blij met mijn keuze. Hoewel die ook suuuper gaaf zijn!

Mooie laarzen zelmago4it!

Alice13

Berichten: 2519
Geregistreerd: 12-07-09
Woonplaats: Rijssen

Re: Ervaringen petrie rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 22:59

Magootje. Van huet hoor ik goede verhalen over, hoe was jouw ervaring?

magootie

Berichten: 3763
Geregistreerd: 26-01-06
Woonplaats: Roosendaal (Noord-Brabant)

Re: Ervaringen petrie rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 23:28

Super service!! Hij meet je benen heel goed op en vraagt ook wat je wil en neemt alles met je door. Dan kijken welke laars je ongeveer wil en dan zegt hij wat hij bij jou type benen aanraad. Je kan alles wat je graag wil aangeven en dan ga je samen met hem kijken hoe en wat in dat programma. Ik was echt een twijfelaar want ik wilde bruin, maar welke kleur bruin? En toen twijfelde of ik gewoon bruin nam of honeycomb en hij liet me gewoon even met rust om na te denken en te beslissen.

En toen ze klaar waren bleken ze dus iets te hoog te zijn (gebeurd hem zelden, maar ik heb altijd van die stomme dingen dus natuurlijk had ik dit nu) En dat werd super opgelost! Hij stuurde ze dezelfde dag nog naar Petrie toe en ik zou ze hooguit 10 dagen later weer terug kunnen verwachten en dat klopte ook! En omdat hij het zo banketstaaf vond voor mij krijg ik er op zijn kosten nog een riem bij in de kleur van mijn laarzen ter waarde van €75,-

Ik raad echt iedereen aan om naar hem toe te gaan! Die man is zo kundig en de service is top!!
Ik moest er een dik uur voor rijden terwijl ik ze ook bij mij op 10 km afstand ook een ruitersportzaak heb zitten waar ik ze aan kan meten, maar ben zo blij dat ik dat niet heb gedaan en gewoon naar van huet ben gegaan ;)

Alice13

Berichten: 2519
Geregistreerd: 12-07-09
Woonplaats: Rijssen

Re: Ervaringen petrie rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 01:38

Ik volg hem op fb en de dingen die hij verteld kloppen erg met mijn eigen gevoel. Zelf 8 jaar in een schoenen mode zaak gewerkt.
Ik heb mijn laarzen bij divoza aanlaten meten en dat raad ik iedereen af. Nu heb ik geen gemakkelijk benen maar ook met mooie lange slanke benen doen ze het niet in een keer goed.
Ik wil graag weer nieuwe laarzen en de kwaliteit van petrie staat me nog steeds het beste aan. Als ik jouw laarzen zie word ik gewoon verliefd. Heel mooi!

Zal nog wel even op zich moeten laten wachten maar dan ga ik ook denk ik maar daar naar toe voor het aanmeten! Bedankt voor je review. :D

magootie

Berichten: 3763
Geregistreerd: 26-01-06
Woonplaats: Roosendaal (Noord-Brabant)

Re: Ervaringen petrie rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 10:15

Graag gedaan! ;) Ik geloof wel dat hij over niet al te lange tijd met pensioen gaat. Maar weet niet wanneer dat is. Vind de service en aandacht daar echt top!

Hij heeft nu trouwens ook superveel custom laarzen met 25% korting staan!! Als er net je maten. Tussen zitten is het heel interessant!

Alice13

Berichten: 2519
Geregistreerd: 12-07-09
Woonplaats: Rijssen

Re: Ervaringen petrie rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 10:18

Ik heb hele lastige maten dus daar ga ik niet vanuit. Helaas en ik ben nog aan het afvallen dus ik wil nu nog niets aanmeten.

amber28
Berichten: 336
Geregistreerd: 04-08-09
Woonplaats: Steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 10:48

Ik heb 2 paar petrie rij laarzen 1 Athene daar heb ik 7jaar lang alles mee gedaan :o (rijden,mesten, wassen noem maar op) en nog steeds niet kapot!
Al beginnen ze wel iets lelijker te worden onderhand

En mijn 'nieuwste' paar durf ik het model niet te noemen die waren voor iemand op maat gemaakt en die paste ze niet maar ik wel *\%/*


Bijde laarzen waren een hel om in te lopen van de Athene kreeg ik grote blaren omdat de voetmaat ook iets te groot was en van de andere alleen hele pijnlijke voeten omdat ze krap aan een half maatje te klein waren.

Maar loop op beide nu super weg en zien er beiden ook nog goed uit (zie alleen wel nu bij de foto maken dat de rits van de Athene kapot is :o )