Paardrijbroeken zonder poespas

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

vso1990

Paardrijbroeken zonder poespas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-16 21:36

Hallo, ik benop zoek naar goede kwaliteit rijbroeken zonder gedoe. Geen leer geen siliconen en niet te veel bling bling. Het liefst hoge broeken. Dit is bijna niet te vinden bijna alle rijbroeken hebben leer of siliconen ik voel me met z,n rijbroek veel ste veel geremd. wie heeft er tips voor rijbroeken zonder leer en siliconen ?

Snadrem

Re: Paardrijbroeken zonder poespas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 21:37

Gewoon de oude trouwe Eurostar rijbroeken zonder leer? Pikeur heeft ze ook. Goede kwaliteit en pasvorm.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 21:40

Decathlon. Simpel, goedkoop, zit lekker en mooi en bijna niet te slopen

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 21:42

Eurostar inderdaad. Ik heb er laatst een via MP gekocht, uitstekende staat, hoog middel, steekzakken, simpel blauw, fijne broek. Kostte me 25,-, stuk goedkoper dan nieuw ook nog :)

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 21:44

Ruitergilde, te koop in ieder geval bij Vrielink in Apeldoorn. De ribbeltjesbroeken in bruin of zwart. 45 euro, hoogsluitend, voor lange benen ook geschikt en gewoon heel erg fijn!

Happie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 21:44

Red horse broeken zijn ook prima. Hoge broek zonder poespas

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 21:45

Ik heb er ook een van Decathlon, was nog geen 20 euro dacht ik. Zit goed en de stof voelt fijn aan.
Op Facebook zie je ze in van die paardengroepen ook nog wel eens langskomen, voor niet veel, misschien ook wat voor jou? :)

Doedatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 22:48

Ik heb de rijbroek epplejeck yucatan .Er zitten geen leer of siliconen op, de onderkant is van elastiek en hij zit ook nog hoog. Er zitten helaas wel wat steentjes op de broek.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 22:49

Ik heb ook fijne rijbroeken van de decathlon. Inderdaad niet stuk te krijgen en zitten en zien er lekker basic uit :)

shirleyp
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 22:51

Easyrider Zohra! Is de betaalbare versie van Eurostar. Supersimpel, kwalitatief goed en betaalbaar. En geen gedoe aan de broek dus :D

Kalender7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 22:57

Ik heb een rider pro broek,voldoet aan jou wensen en niet te duur. Ook epplejeck vind ik heel fijn.

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 22:59

Anoniem schreef:
Decathlon. Simpel, goedkoop, zit lekker en mooi en bijna niet te slopen

Bij mij waren ze allemaal binnen een half jaar kapot. En dan niet echt intensief gebruikt....

Rosaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 23:00

Ik heb de Beijing rijbroek van Harry's horse. Hij heeft een hoge taille en fijne diepe zakken. En ik vind het ook heel fijn dat hij geen klittenbandsluiting om de benen heeft maar elastiek. Het is gemaakt van stretchstof en hij is ook niet duur +:)+

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 23:11

Inds. Pikeur en eurostar hwbben ze beide en ook anky broeken zijn er wel.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 23:14

Rosaah schreef:
Ik heb de Beijing rijbroek van Harry's horse. Hij heeft een hoge taille en fijne diepe zakken. En ik vind het ook heel fijn dat hij geen klittenbandsluiting om de benen heeft maar elastiek. Het is gemaakt van stretchstof en hij is ook niet duur +:)+

Hier heb ik er ook 2 van.
Ene heeft alleen redelijke zakken, de andere heeft zeer ondiepe zakken.
En ik heb ze nu een ruim half jaar in gebruik en beginnen al te slijten.

Ze waren weliswaar heel goedkoop, maar weer nier zo goedkoop dat ik ze binnen een jaar zou willen afschrijven.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 23:16

Pikeur! :j

Heb 2 hele basic broeken maar wel lekker hoog model. Zijn qua kwaliteit ook echt goed. Niet te vergelijken met HH/decathlon. Is maar net wat je zoekt :)

vso1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-16 07:28

Capriootje schreef:
Pikeur! :j

Heb 2 hele basic broeken maar wel lekker hoog model. Zijn qua kwaliteit ook echt goed. Niet te vergelijken met HH/decathlon. Is maar net wat je zoekt :)

Is inderdaad net wat je zoekt, denk dat pikeur kwa kwaliteit beter past dan decathlon of Hh. Heb in het verleden ook wel pikeur gehad en dat beviel prima. Betaal liever paar tientjes meer voor een broek die echt goed zit dan een die het net niet is.

Thans voor alle andere mee denkers trouwens zijn er mensen die horze broeken kennen zonder leer of siliconen ?

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 07:31

Horze grand prix self patch zijn ook zeker heel fijne broeken :j
Achteraf gezien had ik die weer moeten kopen ipv de HH Beijing, kwaliteit van de Horze broek is echt veel beter.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 11:26

Horze zijn ook fijn inderdaad! Mijne is na 2 jaar wel beetje 'versleten' in de zin van vervaagd maar blijft een heerlijke broek :j

winnielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 13:34

decathlon!!!
broek voor 10 euro, 4x in de week dragen en naar 2 jaar nog steeds perfect!!
echte aanrader!! :) :)

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 00:39

Cheminee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 08:06

Eigen merk divoza... Mondoni

Super hoog en zonder poespas

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 08:32

Mijn Pikeur Candela is heel hoog, en er zit helemaal geen bling of wat dan ook op. Gewoon saai blauw maar zit wel heerlijk. Nadeel is alleen de prijs....

Tomorrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 08:47

Scum schreef:
Mijn Pikeur Candela is heel hoog, en er zit helemaal geen bling of wat dan ook op. Gewoon saai blauw maar zit wel heerlijk. Nadeel is alleen de prijs....

De candela is met leren zit. De celina is dezelfde rijbroek maar die is met stoffen zit alleen wordt die niet meer gemaakt..
Daar baal ik van want die zat mij als een van de weinige rijbroeken echt als gegoten..

Ik weet niet of pikeur alle modellen met stoffen zit eruit gegooid heeft, want dan valt pikeur af.
Kingsland heeft ze gelukkig nog wel met stoffen zit maar die zijn laag.
Esperado heeft af en toe ook rijbroeken met stoffen zit. Nadeel is dat er geen lengte maten zijn.

Verder ben ik nog niet gekomen met mijn zoektocht naar dat waar jij ook naar op zoek bent.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 08:48

Nee hoor, mijn Candela heeft echt geen leren zit. Ik hou daar zelf ook niet van. En ik heb hem 2 maanden geleden pas gekocht, het is dus geen oud model.
En het is gewoon de moderne stof, geen katoen dus.

Ik heb afgelopen weekend wel een paar Felix Bühler rijbroeken gekocht. Eentje daarvan (jeans) heeft wel bling erop zitten). Maar ik heb ook een simpele bruine zonder bling. Kost 79 Euro, is lekker hoog, geen leer en geen poespas erop. Alleen het logo van FB erop.
Misschien is dat nog een optie?
Edit: ik heb even op hun site gekeken, maar ik kan mijn broek daar niet vinden, terwijl er wel heel veel van in de winkel hingen.