Wish of Equiteacher?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Super_Lucky

Wish of Equiteacher?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-16 19:21

Hoi hoi,
Ik ben opzoek naar een goed instructieset en na wat zoeken ben ik uitgekomen op het set van Wish en die van Equiteacher. De prijs scheelt best veel, die van Wish is 230 en Equiteacher 180 incl. koffertje. Heeft er iemand toevallig ervaring met een van deze twee of weet de verschillen? Alvast bedankt!

Groetjes Inge

lucifertje

Re: Wish of Equiteacher?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 19:49

Ik heb de Wish en laatst met de Equiteachter van mijn instructeur gereden. Beide systemen zijn erg fijn en hebben goed bereik. Zelf Wish gekozen omdat die in de aanbieding was op het moment dat we in de winkel waren.

_Roxanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 19:56

De Whis! Heb met meerdere systemen gereden zowel goedkoper als duurdee, en nu al ruim anderhalf jaar de Whis. Absoluut geen ruis, wat veel andere systemen wel hadden. Lichtgewicht, dus je merkt niet dat je hem bij je hebt en voldoende kanalen (12) zodat je op wedstrijd alleen maar je eigen instructeur te horen krijgt. Daarbij, mocht er ooit iets met je setje zijn, het is een hele fijne firma

julia444

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 23:48

Ik heb ze alletwee en de equiteacher voldoet prima, maar op langere termijn vind de whis fijner. Ik zou zelf voor de whis gaan, je betaalt net iets meer, maar het is heel licht, duidelijk, veel kanalen en ik vind dat het gewoon heel lekker zit. Het heeft ook een zacgt bedje en past lekker in mijn oor. Ik ben er super blij mee omdat ik hiervoor veel moeite had met het verstaan van mijn instructeur

koeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 00:05

Hier ook Whis. Bevalt prima! Ik had al een gewone, sinds kort ook een Competition erbij. Vind die helemaal super.