Goedkope cap

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marow

Goedkope cap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-16 12:26

Heihoi allemaal.

Laatst kwam er een vriendin langs en we gingen naar mijn verzorgpony's.
Ze wilde ook even rijden en mijn cap op maar paste allemaal net, blablabla...
Ik wil dus graag een extra cap in het schuurtje, maar ze zijn altijd zo duur.
Ik snap het wel, dat je veel geld moet uitgeven voor iets wat je dan ook beschermd, maar aangezien er niet heel vaak mensen mee gaan die willen rijden vind ik het zonde om een dure cap te kopen die vervolgens ligt te verstoffen in het schuurtje...

Mijn vraag is dus, waar kan ik een cap vinden die wel van een beetje goede kwaliteit is maar niet te duur?
Mijn budget is maximaal €30.

Groeten, Marit

Serena_Milco

Re: Goedkope cap

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 12:30

future_vet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 12:30

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 17:55

Marow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-16 09:43

future_vet schreef:
Decathlon! Hele fije cap en die is verstelbaar. Geloof €15 of €20 euro!

Deze heb ik zelf:
http://www.decathlon.nl/paardrijcap-saf ... 18031.html

Laatst ook al gezien bij Decathlon maar had geen tijd om te passen. Binnenkort ga ik wel weer eens en zal hem dan even goed bekijken en passen!

Dankjewel allemaal!

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 09:57

Ik vind vrijwel alle spullen van de Decathlon heel fijne kwaliteit voor wat je er voor betaalt, de rijbroeken zijn ook erg prettig :)!

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 10:07

Bij decathlon heb je ook verstelbare caps met best een prima systeem. een soort van elastiek past de cap aan aan je hoofd. Dat is misschien wel handig als je een cap wilt die voor verschillende mensen geschikt kan zijn.

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 18:25

mirriezz schreef:
Bij decathlon heb je ook verstelbare caps met best een prima systeem. een soort van elastiek past de cap aan aan je hoofd. Dat is misschien wel handig als je een cap wilt die voor verschillende mensen geschikt kan zijn.

Heb die laatst gepast en vond het elastiek vrij strak.
Was ook bang dat als het elastiek versleten is, dat de cap dan te los gaat zitten.
Niet gekocht dus.

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 18:34

Marie111 schreef:
mirriezz schreef:

Heb die laatst gepast en vond het elastiek vrij strak.
Was ook bang dat als het elastiek versleten is, dat de cap dan te los gaat zitten.
Niet gekocht dus.

Goeie overweging gemaakt dan. Als je hoofd net aan de grote kant van de maat zit, zou het best krap kunnen zijn ja. Voordeel van een reservecap is dat die minder gedragen wordt en elastiek dus niet zo snel slijt.
Als eigen, dagelijkse cap zou ik er ook niet meteen voor gaan. Dan beter 1 die precies op je hoofd past (of je moet nog groeien)

Marow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-16 08:14

Gisteren even de caps van Decathlon gepast.
Die bruine van €20 zat niet lekker, hij voelde een beetje plat waardoor alleen een deel van je hoofd in de cap kan...
Toen heb ik even een cap gepast van €30, was in de korting dus eigenlijk €55. Leek me een betere kwaliteit, niet alleen door de prijs maar ook de stof etc. Maar die zat ook niet fijn. Had een maat 54 gepast, want die heb ik altijd, maar knelde en ik kreeg er hoofdpijn van. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, ook al is de cap niet voor mij bedoeld. :)
Ben niet geslaagd bij Decathlon, dus ga binnenkort nog even bij Welkoop kijken.

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 08:19

En heb je dan ook niet een maatje 55 gepast? Wil niet zeggen dat je altijd maat 54 hebt natuurlijk. :)

Marow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-16 08:22

MarrieLeen schreef:
En heb je dan ook niet een maatje 55 gepast? Wil niet zeggen dat je altijd maat 54 hebt natuurlijk. :)

Ja, maat 55 ook. Zat wat los, maar heb vooral last van het model. In de winkel noemde ik het een 'pannenkoekenmodel'. :') Bij mij liggen die caps zo plat op mijn hoofd... (Óf ik ben gewoon mijn luxe dure cap gewend haha)

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 08:32

HKM VEILIGHEIDSHELM FLOCK
Verstelbaar en rond de 30 euro.

Dat is wel makkelijk van een verstelbare cap, dat meerdere mensen, met verschillende maten hem kunnen dragen.

Marow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-16 10:11

Annekeee schreef:
HKM VEILIGHEIDSHELM FLOCK
Verstelbaar en rond de 30 euro.

Dat is wel makkelijk van een verstelbare cap, dat meerdere mensen, met verschillende maten hem kunnen dragen.

Kan hem niet vinden...
Heb je een linkje?

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 21:47