Hoi Meiden,Komt het vaker voor dat Mannen die paardrijden het prettiger vinden om in een dames rijbroek te rijden
Ik als dame, kan me dat wel voorstellen.Als ik naar sommige mannenrijbroeken kijk zitten ze overal zo wijd, lijkt mij ook niks.
En daar heb je een profiel voor aangemaakt? Met een foto van een onderlijf in een paardrijbroek?Ik ben vast te wantrouwend, maar da's toch wel bijzonder!
Geen idee, daar heb ik me nooit mee bezig gehouden. Maar je hebt overal mensen voor, dus het zal vast wel.
dovish schreef:En daar heb je een profiel voor aangemaakt? Met een foto van een onderlijf in een paardrijbroek?Ik ben vast te wantrouwend, maar da's toch wel bijzonder!
Hmm nee. Ook nooit bedacht eigenlijk. Heb heren Eurostar rijbroeken (46/48) en die zitten gewoon prima imo
Ik heb als vrouw juist veel plezier van een mooie mannenrijbroek. Als ik me niet vergis van hkm en zit prima.
juliar99 schreef:lijkt me niet lekker zitten om eerlijk te zijn.. Dat knelt toch juist?Dat dacht ik dus ook
dovish schreef:En daar heb je een profiel voor aangemaakt? Met een foto van een onderlijf in een paardrijbroek?Ik ben vast te wantrouwend, maar da's toch wel bijzonder!