Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Citaat:Ik wil iedereen heel erg bedanken voor het zoeken, delen en meeleven tijdens de zoektocht naar Easy. Vandaag hebben wij haar gevonden , helaas leeft zij niet meer. De sloten hebben ze vandaag leeg laten lopen en daar is ze gevonden. Afschuwelijk !!
We hebben met verschillende mensen de dag van haar verdwijning ook alle sloten uitgebreid nagelopen , voor je pas aan diefstal denkt, maar haar niet gezien. Ook de afgelopen weken zijn we er nog vaak langs geweest zonder haar te zien, tot vandaag dus.
Ik ben er echt kapot van en begrijp nog steeds niet hoe dit gebeurd kan zijn. De sloot is hoogstens 80 cm diep en nooit was ze er in de buurt.
Veel te kort hebben we van dit geweldige paard kunnen genieten. Afschuwelijk dat ze maar 7 jaar is geworden en ze deed het zo goed. We missen haar ontzettend en ik had haar zo een gelukkig, lang leven gegund.
LovingTweety schreef:Citaat:Ik wil iedereen heel erg bedanken voor het zoeken, delen en meeleven tijdens de zoektocht naar Easy. Vandaag hebben wij haar gevonden , helaas leeft zij niet meer. De sloten hebben ze vandaag leeg laten lopen en daar is ze gevonden. Afschuwelijk !!
We hebben met verschillende mensen de dag van haar verdwijning ook alle sloten uitgebreid nagelopen , voor je pas aan diefstal denkt, maar haar niet gezien. Ook de afgelopen weken zijn we er nog vaak langs geweest zonder haar te zien, tot vandaag dus.
Ik ben er echt kapot van en begrijp nog steeds niet hoe dit gebeurd kan zijn. De sloot is hoogstens 80 cm diep en nooit was ze er in de buurt.
Veel te kort hebben we van dit geweldige paard kunnen genieten. Afschuwelijk dat ze maar 7 jaar is geworden en ze deed het zo goed. We missen haar ontzettend en ik had haar zo een gelukkig, lang leven gegund.