[EG] 6 jr merrie pony Valentina

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

rovara

[EG] 6 jr merrie pony Valentina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-16 21:04

Valentina is onze nu 6 jarige bruine merrie. Heel braaf en een fantastische pony. Helaas alleen een paspoort die is aangevraagd door dhr R van de spraakste uit Oldenzaal.
Deze man woont tegenwoordig in Nordhorn, aldus de huidige bewoners van het enige bekende adres.
Ik zou heel graag willen weten wat er achter DE pony steekt. Zoveel talent moet ergens weg komen. Wie kent R (onaldo) oude spraakste uit Oldenzaal of weet iets waar ik mijn puzzeltocht mee kan uitbreiden.
Valentina is een E pony van 1.53
donkerbruin met een blesje en 4 witte voetjes . Ik heb haar gekocht van dhr Jan Boezelman uit Lemele.
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 01-08-16 22:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd en titel aangepast aan regels van OV

elenaMM77

Re: informatie over Valentina wie weet wat ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 21:13

omdat het persoonlijke informatie betreft pb gestuurd..

eenvoudige speurtocht, omdat het een relatief ongebruikelijke naam betref, direct hit gevonden op fb.

rovara

Re: [EG] 6 jr merrie pony Valentina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-16 20:46

Was het maar zo eenvoudig . Dan had ik dit topic ook niet geopend. Bedankt voor de aanname. Misschien eerst navragen voordat men conclusies trekt

Pebblea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 20:56

rovara schreef:
Valentina is onze nu 6 jarige bruine merrie. Heel braaf en een fantastische pony. Helaas alleen een paspoort die is aangevraagd door dhr R van de spraakste uit Oldenzaal.
Deze man woont tegenwoordig in Nordhorn, aldus de huidige bewoners van het enige bekende adres.
Ik zou heel graag willen weten wat er achter DE pony steekt. Zoveel talent moet ergens weg komen. Wie kent R (onaldo) oude spraakste uit Oldenzaal of weet iets waar ik mijn puzzeltocht mee kan uitbreiden.
Valentina is een E pony van 1.53
donkerbruin met een blesje en 4 witte voetjes . Ik heb haar gekocht van dhr Jan Boezelman uit Lemele.

Ooit aan de huidige bewoners van het huis gevraagd of zij zijn adres/telefoonnummer hebben?

rovara

Re: [EG] 6 jr merrie pony Valentina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-16 21:17

Jazeker. Lijn was jarenlang dood. Sinds kort wonen er weer mensen. Weten geen adres maar ben wel een stukje verder. Nu wachten op een positieve reactie van dhr zelf via fb.