[PG]palomino hengst gezocht van van der Rakt.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

rovara

[PG]palomino hengst gezocht van van der Rakt.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-16 20:19

Ik ben op zoek naar een palomino hengst die bij van der rakt ter dekking heeft gestaan. Voorheen de bloed tapperij. De hengst moet in het jaar 2010 daar gedekt hebben.
Hij waarschijnlijk de vader van onze pony. De moeder heb ik gevonden.
Onze pony meet 1.34 dus ik denk dat de hengst rond deze stokmaat moet zijn, maar kan ook iets groter zijn. Wie weet hier iets over? Heeft ook een palomino veulen uit 2011 uit de fokkerij van van der rakt of kan me meer vertellen ....ik wacht af
Laatst bijgewerkt door C_arola op 01-08-16 20:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast naar de regels van OV

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 20:18

rovara

Re: [PG]palomino hengst gezocht van van der Rakt.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-16 20:48

Deze info had ik intussen ook gevonden. Echter is het moeilijk om de betreffende te navragen. Vandaar mijn vraag. Zijn er meerdere mensen die een palomino veulen hebben uit het jaar 2011 en weten ze dat het verwekt moet zijn bij van der rakt.

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 12:52

Lijkt toch vrij makkelijk om deze hengst, Trivan, op te sporen ... staat vermeld in resultaten van verschillende wedstrijden. Als niet via de ruiter, dan de RV, de eigenaar. Wat niet via FB of email kan gebeuren dan via een geschreven brief.
Met een DNA test weet je of hij de vader is.

rovara

Re: [PG]palomino hengst gezocht van van der Rakt.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-16 13:54

Trivan is van 2010 , lijkt me een beetje jong. Als 1 jarige al merries gedekt te hebben. En inderdaad Trivan Heb ik wel gevonden. Was het maar zo eenvoudig.