Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
DarkoFoitzik schreef:weet hij wat er van hem verwacht wordt? iemand aan de hand mee lopen zodat hij begrijpt dat hij voorwaarts moet?
Saffier schreef:DarkoFoitzik schreef:weet hij wat er van hem verwacht wordt? iemand aan de hand mee lopen zodat hij begrijpt dat hij voorwaarts moet?
Zie aanvulling op het verhaal. Doet hij wel als ik erlangs loop, maar niet zodra er iemand anders langs loopt. Probleem is dat we niet binnen komen, hij sluit zich helemaal af.
Daarbij is het zo gek dat het maanden goed gegaan is, en ineens niet meer ging...
vilheide schreef:Het paard heeft de afgelopen tijd heel wat voor zijn kiezen gekregen, ik zou hem een paar maanden op rust zetten en daarna weer rustig verder gaan. Het paard de gelegenheid geven om dit allemaal mentaal te verwerken.
Ayasha schreef:Hij loopt pas niet zonder zadel wanneer er iemand op zit toch?
Lijkt me dat je het ook in de rug moet gaan zoeken.
tarek schreef:Hulpeloosheid is echt een heel groot probleem wat veroorzaakt wordt door wat de ruiter afdwingt. En hij niet meer weet wat ie moet, en zich totaal overgeeft. Om dat op te lossen zal hij eerst weer paard mogen zijn en daarna in het rijden moet het ook echt anders
vilheide schreef:tarek schreef:Hulpeloosheid is echt een heel groot probleem wat veroorzaakt wordt door wat de ruiter afdwingt. En hij niet meer weet wat ie moet, en zich totaal overgeeft. Om dat op te lossen zal hij eerst weer paard mogen zijn en daarna in het rijden moet het ook echt anders
Dus, mijn advies om hem een paar maanden rust te geven, is niet eens zo vreemd.