Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Nu had ik ook geen tijdstip afgesproken en ik vind het zelf belangrijker dat iemand een goed zadel koopt dat past dan dat ik snel mijn centen heb. Maar als je echt een week afspreekt en zij meldt zelf niks over het wordt wat later dus x, y en z dan snap ik jouw standpunt ook heel goed. Dat is geen oplichting, dan verkoopt ze het zadel zelf maar door.
En.. bij consumentenkoop is verkocht nagenoeg altijd wel verkocht en is het sowieso al een gunst dat je dit aanbood. Dus in principe kan ze roepen wat ze wil, maar als jij stellig blijft bij dan had je dat eerder aan moeten geven heeft ze weinig om op te staan, hoor. Kan ze wel een grote mond geven, maar dan kan ze d'r tijd beter steken in het zelf doorverkopen van dat zadel. Dus het ligt er een beetje aan hoe jij er in staat.
ilonamandjes schreef:Hoi,
Ik zou het zadel ook niet meer terug nemen. Ze had je op de hoogte kunnen stellen, want jullie hadden de afspraak het binnen een week te laten passen. Nu mag ze het lekker zelf gaan verkopen vind ik