Ze gaan echt alle kanten op. Ik heb een 85D, maar ze zijn ook erg zwaar. Het ziet er niet uit op foto's, het is slecht voor mijn rug (en ik heb al scoliose) en ik blijf maar verrekkingen krijgen in mijn schouders vanwege dat gehots en gebots. Zelfs met mijn beste sportbeha aan (Hunkemoller, level 3, die met de rits vanvoor) heb ik nog steeds veel last... Het ergste is dan nog als ik lichtrij. Ik zou denken dat het gewoon aan de snelle pasjes van mijn haflinger ligt, maar ik kroop over laatst op een warmbloedpaard met giga passen en hupsekee, ze zaten bijna in mijn nek. Het doet ongelofelijk veel pijn en ik ben een beetje ten einde raad... Wat raden jullie aan voor deze maat/zware borsten? Mits je nu echt niet weet wat ik bedoel, ja, ik heb er afschuwelijk oncomfortabele foto's van van aaspringen in galop, lichtrijden, etc. Tegenwoordig moet ik ze gewoon tegen mijn lijf drukken met één arm om zonder pijn te kunnen lichtrijden. Ze doen ook niet bepaald wonderen voor je balans...
Weet iemand toevallig een soort shop waar ze je kunnen opmeten, zien wat het beste past, etc? Ik ga zoiezo ook zelf op zoek naar sportbeha's.
, terwijl ik al mijn andere BH's wel bij de hunkemuller vandaan heb en die vind ik ook echt lekker zitten.
)