In België starten

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

P_Fashion

In België starten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-16 18:31

Hallo,

Ik wil graag in Belgie wedstrijden rijden, omdat je daar op hoger niveau kan starten (Inernationaal, nationaal) Nu vroeg ik me af of iemand hier ervaring mee heeft?

Ayasha
Blogger

Re: In België starten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 18:32

In Nederland kan je ook nationaal gaan lijkt me.... :?
Ik start in België. Wat wil je precies weten?

P_Fashion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-16 18:51

Ik zou graag internationaal starten. Ik heb overal gezocht maar ik begrijp niet voor welke ik me kan inschrijven, en waar de CDI 123 enz. voor staan.

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 18:53

Ik rijd in België, heb ook al internationaal etc gestart. Wel in jumping maar wellicht kan ik je wel met het een en ander helpen. Stuur me maar even een berichtje met welke vragen je hebt en dan kijk ik wat ik voor jekan doen :)

mascha_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 07:59

In NL kan je idd niet even zo nationaal starten.. daar moet je echt eerst je klassen doorlopen (B tm ZZL ) vanaf ZZZ ga je nationaal en internationaal is nog een stap verder. In Belgie kan je bij de VLP ( dus niet de LRV ) starten in se klasse die je denkt aan te kunnen, maar eenmaal gestart kan je niet terug. Voor internationaal heb je een andere licentie nodig dan regionaal of nationaal. De 1,2 of 3 sterren is het niveau van de wedstrijd. Op de site van de VLP kun je meer info vinden en ook een mail van de dressuursport commissie. Faar krijg je snel antwoord. ..