Samshield Shadowmatt

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xAntoinettex

Samshield Shadowmatt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-16 11:31

Hoi Bokkers :D

Ik heb al even gezocht, maar kreeg niet echt antwoord op mijn vragen.
Ik twijfel over de Samshield Shadowmatt. Verschillende reacties hier op Bokt zeggen namelijk dat dit een erg luchtige cap is.
Dan kun je dus nog kiezen voor een knotuitsparing, is dat handig/mooi?
Ik heb een donkerblauw jasje, zal ik hierbij dus de blauwe cap doen of toch een zwarte?

Hopelijk kunnen jullie mij helpen! :)

PS. Of is het helemaal geen fijne cap? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 11:40

Ik heb een Samshield en ben dik tevreden over mijn cap :j Echter paste ik vorige week de nieuwe cap van Harry's horse en ik moet zeggen dat ik deze zeker zo goed vond zitten als de Samshield :\ De HH heeft een coolmax voering en heeft eveneens ventilatie. Je kan de binnenkant er uit halen en wassen. Ik heb de cap gekocht en ben er dik tevreden over.

Ik zou qua kleur zwart aanhouden als je laarzen of chaps ook zwart zijn :j

xAntoinettex

Re: Samshield Shadowmatt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-16 11:54

Bedankt voor je reactie! :) Hoe heet die nieuwe cap van HH precies, als je dat weet?

xchey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 16:54

Fijne cap :j Het mooiste is als je cap dezelfde kleur is als je jasje, en je laarzen dezelfde kleur zijn als je tuig. Donkerblauwe cap zou ik dus voor gaan :) Donkerblauw jasje en zwarte cap vind ik zelf een beetje raar staan, geen mooi geheel
Laatst bijgewerkt door xchey op 16-07-16 17:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Solica

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 17:02

Ik heb die met knotuitsparing dat is voor mij veel handiger en ik vind het zelf niet lelijker ofzo je ziet het ook niet echt, maar zonder die knotuitsparing kan ik mijn haar niet in een knot krijgen dan zit de cap enorm ver voorover bij mij. Ik zou de donkerblauwe nemen. Heb zelf een bruine. Hele fijne cappen :j

xAntoinettex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-16 22:30

Oke dankjulliewel :) Dat wordt dus een donkerblauwe met knotuitsparing.