HV polo of BR jas?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

HV polo of BR jas?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 10:25

Hallo bokkers!

Goedemorgen!

Voor deze zomer heb ik weer een jas nodig, en ik dacht: 'laat ik hem bij de epplejack bestellen, ik heb nog twee cadeaubonnen!'
Nu zit de epplejack niet in de buurt, dus komt het aan op online bestellen..

En ik zit te twijfelen tussen de HV Polo Malou
http://www.ej.nl/ruiter/kleding-accesso ... _7979.html

En de BR Vera
http://www.ej.nl/ruiter/kleding-accesso ... _8280.html

De jas is eerst voornamelijk om mee naar werk etc te gaan. Dus niet voor bij de paarden.
Dat komt wel als de jas 'oud' is :D

Welke zouden jullie kiezen? En is er toevallig iemand die weet hoe de BR Vera er aan de achterkant uitziet?

MVG
Joaltijd

MarliesV

Re: HV polo of BR jas?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 10:28

Ik zou zelf voor de BR Vera gaan als het een paarden jas moet zijn en voor de HV Polo als het een 'gewone' jas moet zijn.
Puur omdat aan de BR geen capuchon zit en aan de HV wel.

In mijn vrije tijd wil ik die er wel op (veel op de fiets) en bij de paarden vind ik dat een ramp.

J00P

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 10:32

De eerste vind ik mooier , de tweede is misschien minder "paard" en geschikter om ook zo aan te doen.

Irisjeeh1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 10:47

Ik denk dat de HV Polo prettiger is, als ik dat zo zie heeft die een extra voering die er uit kan. Dat is wel prettig lijkt mij.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 11:06

De HV polo :) Vanwege de capuchon, vind dat toch altijd net even wat lekkerder zitten als het waait, dan heb je nog een extra stopje tegen de wind.

Maar ben je niet bang dat de shoftshels te warm zijn voor de zomer?
Ik gebruik mijne echt als een tussenjas, nu met deze temperaturen rond de 15 graden is hij echt te warm. Helemaal als het zonnetje er op staat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 11:18

Bedankt voor de tips en meningen!

@Cchanny, ik zal hem vooral s'ochtends en s'avonds gebruiken. Overdag loop ik bijna altijd zonder jas maar met bv een vest :)

Ninapaard98

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 06:46

Ik heb de jas van HV Polo in het donkerblauw, draag hem zowel naar de paarden als af een toe in het normaal en zo, superfijn jasje. Je moet er even aan wennen want hij heeft een vrij hoge, stijve kraag, maar het is echt een fijn ding, ben er echt heel blij mee. Mooi afgewerkt, goede pasvorm, kan hem aanraden!

Sil1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 09:34

Ik zou ook de HV Polo kiezen, die vind ik persoonlijk veel mooier :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 20:00

Ik heb toch de hv polo besteld! Bedankt allemaal!

Irisjeeh1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 21:53

Joaltijd schreef:

Zou je over een tijdje misschien een review o.i.d hier kunnen plaatsen?? Ik zoek nog een jas, miss als deze goed is dat ik dan meer ga besteden dan eerst de bedoeling was haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 21:58

Irisjeeh1999 schreef:
Joaltijd schreef:

Zou je over een tijdje misschien een review o.i.d hier kunnen plaatsen?? Ik zoek nog een jas, miss als deze goed is dat ik dan meer ga besteden dan eerst de bedoeling was haha

Als ik het niet vergeet stuur ik even een berichtje hier!

Nu wel tevreden! Al heb ik hem alleen vanaaf laat aangehad :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 14:25

Hier mijn recensie ;)
Ben erg tevreden met mijn jas! Hij heeft al een zware regenbui overleefd. Die regen was niet leuk meer :=

Hij zit redelijk aangesloten. En de kraag vind ik erg fijn omdat hij best hoog is. Ideaal als je 's avonds fietst en er zijn allemaal ***vliegjes. Heb nog geen vliegjes gehad die 'naar binnen' vlogen.

Voor de rest vind ik de capuchon ideaal. Je kunt hem als capuchon gebruiken. Maar je kunt ook je jas aan doen met de capuchon aan de binnenkant van de jas. Dus tussen jas en rug. Valt niet op!

Vind de jas wel wat fris met harde wind, maar ach!