[EG]Wie kent Bywatch?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Margriet1983

[EG]Wie kent Bywatch?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-16 21:15

Afbeelding
Afbeelding
Beste allemaal,

Ik heb onlangs Bywatch, een vier jarige zwartbonte ruin gekocht van ongeveer 1,50m in Zeewolde. Graag zou ik wat meer informatie over hem te weten komen. Afstamming is onbekend. Zijn paspoort is aangevraagd door het Barock Pinto stamboek, maar daar kunnen ze verder geen gegevens over hem vinden.

http://boktimg.nl/img/m/775aMJ.jpg

Alle informatie is welkom, zoals bij wie hij gestaan heeft in de tijd voordat hij naar zeewolde verhuisde en wat de afstamming zou kunnen zijn.

Alvast bedankt.

Mvg Margriet
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 24-07-16 20:43, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: 1 foto in link gezet zodat topic voldoet a.d. regels van OV

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 18:50

Tips om verder te zoeken:

Via zijn paspoort:
- wie heeft het paspoort aangevraagd? Dit moet bekend zijn bij het BP, en normaal staat zijn 'eigenaar' (dus persoon die het aangevraagd heeft) ook vermeld. Via naam en dorp kan je ook vaak veel terug vinden.
- welke DA heeft de inentingen gedaan?

Silly1972

Re: Wie kent Bywatch?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 18:55

Dag Margriet, wat leuk dat jij hem gekocht hebt, Bywatch is een schat, maar ik ken hem van de eigenaar waar jij hem van gekocht hebt.
Weet hij niet iets meer? Ik heb het zelf eigenlijk nooit gevraagd.
veel succes met de zoektocht, je hebt er in ieder geval een erg leuke pony aan

Margriet1983

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-16 19:11

Hoi Peterina,

Helaas staat er een naam in zijn paspoort van een fictief persoon. Deze is dus helaas niet te achterhalen. Hij heeft pas zijn eerste enting gehad toen de vorige eigenaar heb kocht. Deze heeft Bywatch maar kort gehad. Alles daarvoor is onbekend. Toch bedankt voor je reactie!

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 19:26

Hej Margriet,

Ik denk dat je meer kans van slagen hebt als je je topic aanpast en naar het juiste subforum laat plaatsen.

Daarbij is het, wat ook eerder genoemd werd misschien handig meer info te plaatsen.

Waar heeft de vorige eigenaar het paard aangekocht en hoe lang heeft hij Bywatch gehad?

Staat er nergens op het paspoort een 'eigenaar' vermeld?

Er is natuurlijk een kans dat hij via een (markt) handelaar aan een chip en een paspoort is gekomen, net voor hij de vorige eigenaar bereikte.

Barok Pinto mag helaas ook geen info verstrekken over een mogelijke aanvrager of vorige eigenaar ivm privacy.

Margriet1983

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-16 19:34

Hoi,

Er staat een eigenaar in het paspoort, maar deze persoon bestaat niet. De naam is nergens te achterhalen.
Helaas wil/kan de vorige eigenaar niks meer vertellen dat tot nu toe bekend. Het enige wat ik weet is dat jij Bywatch eind maart gekocht heeft van een vrouw.

petraaken

Re: [FG]Wie kent Bywatch?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 19:36

F-AM --> OV

Mer1980

Re: [FG]Wie kent Bywatch?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 18:52

ik ken net als Silly1972 Bywatch van Zeewolde, wat een talentvolle pony en echt super braaf. Helaas weet ik net zo weinig, ik hoop dat je meer over hem kunt vinden.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 20:46