Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sleeper schreef:Ik vind het helemaal niet logisch klinken, beetje apart zelfs. Nog nooit gehoord ook dat je dan weg moet om plaats te maken voor een ander. Er zijn ook mensen die hun paard weg doen, of overlijdt, en terwijl ze zoeken naar een ander paard hun plekje gewoon even vrij blijft voor ze. Heeft ook iets met klantvriendelijkheid te maken en je weet nooit wat je binnen haalt wel wat er al staat. Wel fijn dat het voor jou uiteindelijk opgelost is.
Sleeper schreef:Ik vind het helemaal niet logisch klinken, beetje apart zelfs. Nog nooit gehoord ook dat je dan weg moet om plaats te maken voor een ander. Er zijn ook mensen die hun paard weg doen, of overlijdt, en terwijl ze zoeken naar een ander paard hun plekje gewoon even vrij blijft voor ze. Heeft ook iets met klantvriendelijkheid te maken en je weet nooit wat je binnen haalt wel wat er al staat. Wel fijn dat het voor jou uiteindelijk opgelost is.
Leffroi schreef:Ik weet wel zeker dat bij ons het paard zou mogen blijven staan. Stal is tenslotte gevuld en is niet eens leeg geweest. Enkel een andere eigenaar. Ik snap op zich wel dat de staleigenaar het zo eerlijk wil doen, maar wat niet weet wat niet deert denk ik dan?
Eline91 schreef:Voor de stabiliteit en rust in de groep van zowel eigenaars als paarden zou ik ervoor kiezen om de verzorgster te laten blijven. Iemand die al lang over de vloer komt, en een paard die al lang op de stal staat, heb je toch minder last/problemen mee dan een nieuwe eigenaar en paard.
Lusitana schreef:Eline91 schreef:Voor de stabiliteit en rust in de groep van zowel eigenaars als paarden zou ik ervoor kiezen om de verzorgster te laten blijven. Iemand die al lang over de vloer komt, en een paard die al lang op de stal staat, heb je toch minder last/problemen mee dan een nieuwe eigenaar en paard.
Dat is wel een goed punt, maar veel meer van toepassing bij een kleinschalig bedrijf met vaste klanten (die daar dan ook wel begrip voor hebben) dan een groot bedrijf waar toch al veel wisseling is.
Lusitana schreef:Leffroi schreef:Ik weet wel zeker dat bij ons het paard zou mogen blijven staan. Stal is tenslotte gevuld en is niet eens leeg geweest. Enkel een andere eigenaar. Ik snap op zich wel dat de staleigenaar het zo eerlijk wil doen, maar wat niet weet wat niet deert denk ik dan?
Ja, maar als iemand het wel weet omdat die al een jaar op een wachtlijst staat en regelmatig komt informeren? Dan ben je die toekomstige klant kwijt plus al haar aanhang die jou in een kwaad daglicht stelt.... Het kan ook leiden tot scheve ogen en ongenoegen onderling op stal.
Het is dus best een risico om iemand voor te trekken.