Deken verven?!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Roquen

Deken verven?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-16 20:36

Vanwege zomereczeem staat mijn paard helemaal ingepakt. Sinds een aantal weken heb ik een mooie zebra eczeemdeken. En verrek, ze staat echt veel rustiger onder die deken. Zo fijn voir haar!

Nu heb ik ook nog een witte eczeemdeken (en de mintgroene van Rambo), en ik dacht dat ik daar misschien ook wel strepen op kon verven. Echter zijn het beide nogal dure dekens om zomaar even uit te proberen... maar misschien heeft één van jullie er wel ervaring mee?

Mariett
Blogger

Re: Deken verven?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 20:39

Ik heb geen ervaringen met dekens verven, maar ik denk dat het goed pakt op een Rambo, dat is niet van dat gladde materiaal. Ik heb trouwens wel ervaring met vliegenspray op de deken spuiten, en dat werkt goed! Onze deken ruikt standaard naar hertshoornolie (overheersende geur, haha).

Roquen

Re: Deken verven?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-16 16:02

Ja, die andere deken is dezelfde kwaliteit stof als de rambo, dus die verf pakt wel inderdaad.

Ja, dat heb ik ook wel gedaan. Maar dan kom ik zelf ook liever niet te dicht bij mijn paard in de buurt! :P