Stand klopt niet op Mijn KNHS

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Junia

Stand klopt niet op Mijn KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-16 16:00

Ik heb gezocht of een soortgelijk topic al bestond, maar ik vond hem niet.

Ik keek vandaag op mijn KNHS om te zien of de punten van mijn laatste wedstrijd al waren ingevoerd.
Deze zijn inderdaad ingevoerd, maar ze kloppen niet.

Er staat dat ik bij één van de proeven 175.5 punten had, maar dit waren er 185. Ik heb mijn protocol nog liggen (uiteraard met handtekening van de jury) en heb voor de zekerheid even nagerekend, maar het moeten er toch écht 185 zijn.

Nu maakt het eigenlijk niet zo veel uit of ik L1+12 of L1+13 ben, we gaan toch nog niet over naar het L2; daar zijn we nog niet aan toe. Alleen het klopt niet en dat vind ik een beetje vervelend.

Zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt? Wat hebben jullie gedaan? Contact opnemen met de KNHS, of met de organisatie van de betreffende wedstrijd? Of zouden jullie het gewoon laten zitten, aangezien het voor mij niet het verschil maakt tussen wel of niet over kunnen?

Als het een heel gedoe is om het te wijzigen en mensen gaan er een hoop extra werk aan hebben, dan weet ik niet of het de moeite waard is om er achteraan te gaan.

Ik ben benieuwd naar jullie meningen/ervaringen.

Prisjee91

Re: Stand klopt niet op Mijn KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 16:03

Ik heb vorig jaar daar gewoon een mail voor gestuurd naar de KNHS (wel eerst checken of ze al verwerkt zijn)! Stijlpunten waren niet juist overgenomen (springen), zijn gelijk aangepast. :j

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 16:09

Gebeurt, vaker, kunnen ze herstellen, als jij originele protocol hebt, maar in jouw geval niet echt interessant zeg maar, of je moet nu net paar verliespunten rijden.
Ik zou het in dit geval laten zitten (heb in het verleden al vaker interessante punten wel en niet interessante niet laten herstellen, bij het mennen gaat het bij de vaardigheid nog wel eens fout)

Solica

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 16:16

Bij mij staat het aantal winstpunten er verkeerd op maar dat updaten ze niet zo vaak ofzo. Maakt ook niet zo veel uit want ik bewaar mijn coupons toch wel en mocht ik een klasse hoger gaan starten neem ik die wel gewoon voor de zekerheid mee.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 17:16

Bij mij klopt het bij drie van de vier sportpaarden niet :+ Gelukkig hoeft de ruiter de punten niet te halen dus ik maak me er maar niet meer al te druk om :o Ga er alleen achteraan als het voor sportpredikaat oid noodzakelijk is.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 16:33

Hier klopt geen enkele stand van mijn paard... :Y)
Ook de internationale standen niet. Gelukkig kloppen ze wel in de FEI database. Heb al een keer gemaild naar de KNHS of ze het kunnen aanpassen. Zouden ze doen, maar dan wordt of verkeerd aangepast of maar een deel.
Springstanden kloppen ook niet. Maar gezien je geen coupons daarvan hebt en het vaak lang duurt voor het bijgewerkt is heb je dan gewoon pech. Denk dat er serieus 10 winstpunten missen. Maakt niet uit, want mag doorstarten Maar blijft slordig.