Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Roodvos schreef:Hoe oud is het paard en ga je er nog mee op concours?
Bij mijn oude en gepensioneerde paard is zijn paspoort ook vol, maar zijn we ca. 2 jaar geleden gewoon verder gegaan op de pagina's van "overige entingen".

ElCamino schreef:Mijn paard zijn paspoort is ook vol bij die entingen.
We gaan gewoon door op de andere pagina voor andere entingen en de dierenarts heeft daar een aantekening van gemaakt bovenaan die pagina iets van "vervolg influenza" oid met haar krabbel.
maarre, hoe vaak ent je dan dat het nu al vol is ???
ElCamino schreef:Mijn paard zijn paspoort is ook vol bij die entingen.
We gaan gewoon door op de andere pagina voor andere entingen en de dierenarts heeft daar een aantekening van gemaakt bovenaan die pagina iets van "vervolg influenza" oid met haar krabbel.
maarre, hoe vaak ent je dan dat het nu al vol is ???
Ik stond zelf eerst ook verbaasd te kijken ponyparadijs schreef:vilheide schreef:Mijn paard (Ijslander) zijn paspoort was ook vol. Ik moest het opsturen naar het NSIJP en kreeg, uiteraard na betaling, een heel nieuw paspoort, omdat de inlegvellen niet meer bestonden.
En daar stonden dan nog wel je oude inentingen in?

Wyb_ster schreef:Roodvos schreef:Hoe oud is het paard en ga je er nog mee op concours?
Bij mijn oude en gepensioneerde paard is zijn paspoort ook vol, maar zijn we ca. 2 jaar geleden gewoon verder gegaan op de pagina's van "overige entingen".
12 en 17; wij zitten nog vol in de wedstrijden
Ik had ook al gevraagd naar de andere pagina's, maar die mochten niet werd gezegd
vilheide schreef:ponyparadijs schreef:Oke dus nu heb je 2 paspoorten.
Yep. Één geldig, waar de nieuwe entingen in staan en één ongeldig, waar de oude entingen in staan.
vilheide schreef:ponyparadijs schreef:Oke dus nu heb je 2 paspoorten.
Yep. Één geldig, waar de nieuwe entingen in staan en één ongeldig, waar de oude entingen in staan.