Ik heb een vraagje.. Weet iemand hier fijn(e) (merk) rijbroeken? Ze moeten flink stug zitten, eigenlijk gewoon een beetje als een normale broek. Prijs maakt niet veel uit. Ik ben al een poosje op zoek en kan niks fijns vinden, alleen maar erg wijde of loszittende broeken en dat vind ik gewoon niet prettig.
Ik heb sinds kort een nieuwe van La Valencio en ik ben er erg tevreden over. Sluit goed aan en zit heerlijk! Ook heeft hij van dat soort antislip bij je benen en kont, wat bij mij goed bevalt.
stefje
Geplaatst: 05-07-16 16:44
Als je van stug houdt is een jeans rijbroek / spijkerrijbroek wellicht iets voor jou. Ik houd ook van het gevoel van een stevige broek en leef daarom ook zowat in spijkerbroeken. Ik schreef er een blog over: http://www.horsystuff.nl/ruiter/jeans-r ... ts-extras/ , waarin ook een aantal met (kunst)leren ofwel antislip zitvlak.
Laatst bijgewerkt door stefje op 05-07-16 17:10, in het totaal 2 keer bewerkt
Ik ben ook erg fan van Eurostar rijbroeken, zitten echt geweldig en sluiten netjes aan zoals het hoort! Ook heb ik laatst een rijbroek gekocht van HV Polo en die zit ook wel fijn. Eurostar is inderdaad wat duurder, maar is het zeker waard. Als je nou echt niks kan vinden zou ik gewoon naar een winkel gaan die goed advies kan geven, die weten vast wel een rijbroek die bij jou past.