ik vertrek binnen enkele dagen voor de tweede keer op een euregio, maar ik twijfel deze keer meer dan de vorige keer of dat ik alles wel zal meehebben. Zijn er toevallig mensen van jullie die een lijst hebben van dingen die je moet meenemen op een 3 daagse jumping, waar je paard dus ook blijft overnachten. Ik heb al enkele dingen zoals: Zadel Kopstukken (3) Martingal (2) Singel (2) Getten (2) Dekjes Halster + touw Ledervet Borstels Zweep Voederbakken (2) Voeder Kruiwagen + riek Dekjes-houder Drinkbakken (2)
(Let niet op de cijfers, dat zijn de hoeveelheden die ik moet meenemen want er gaan 2 van mijn paarden mee!)
je startnummer om aan het hoofdstel te bevestigen is ook erg handig. Springschoenen? Spons? Alle dingen die jij aan doet?
Sjolvir
Geplaatst: 28-06-16 19:58
Spullen voor jezelf al allemaal klaar gezet? paardenpaspoorten Wat simpele EHBO spullen voor mens en paard (of ligt misschien al standaard in je auto).
eigen legitimatie/rijbewijs, geld/pin pas kussen slaapzak luchtbed tandenborstel, tandpasta, shampoo, doucheschuim, handdoeken, borstel, zonnebrand creme. eten voor jezelf? Drinken voor jezelf? (uiteraard en grooms als je die hebt) (geen idee waar jij slaapt.. dus dat wat daar voor nodig is) jerrycan voor water. emmers. voer voor de paarden? eventueel ook ruwvoer? inxl. hooinetten? pen en papier (altijd ergens handig voor). Poetsspullen paarden. anti vliegen zooi.