Ervaringen met lak rijlaarzen

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Majken

Ervaringen met lak rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-16 13:22

Hoi allemaal,
Ik zit er aan te denken om lak rijlaarzen te bestellen, maar ik vroeg me af of je wel grip hebt met lak rijlaarzen, en wat zijn jullie algemene ervaringen daarmee?
Ik zit te denken aan de Mondoni Blyth, maar ik hoor graag ook ervaringen van alle andere merken.

paardje1983

Re: Ervaringen met lak rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 14:32

Ik heb die van Harry's horse. Is helemaal lak en ik heb daar meer grip mee dan met de gewone leren laarzen.

Fraisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 23:28

ik heb al 4 jaar laklaarzen en ik vind ze super ik heb er meer grip mee dan gewone leren laarzen maar een kleine tip bestel ze niet online behalve als je het merk echt goed kent heb voor mijn vorige verjaardag laklaarzen besteld en ze kwamen heel anders uit dan verwacht

hoop dat je er iets aan hebt

KayleeFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 15:01

Toen ik laklaarzen wilde is dit mij afgeraden om de reden dat wanneer lak beschadigd is dit niet makkelijk meer netjes te krijgen is. Ik heb er toen voor gekozen om een laars te nemen met gedeeltelijk lak. Dit is lang netjes gebleven. Nu heb ik overigens laarzen zonder lak.

_Woodstock

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 15:47

Als je ze goed onderhoud dan kan er eigenlijk niets mis gaan.