Waar leren junior rijlaarzen?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rivjenn

Waar leren junior rijlaarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-16 18:25

Ik ben op zoek naar leren betaalbare rijlaarzen voor mijn zoon.
Hij heeft nu in korte tijd al twee paar kunststoflaarzen versleten, van barrato en van mondoni. Vooral de laatste waren een ramp, de veters bleven losgaan, hoevaak ik ze opnieuw erin deed en de laarzen werden al heel snel lelijk. Op het zicht lijken het leren laarzen maar hetvis kunsstof. Van het eigen merk in leer durf ik niet meer aan eigenlijk omdat de kunststof slecht bevallen zijn. Omdat hij nog in de groei is ga ik er geen honderden euro's aan uitgeven. Wie weet leten laarzen voor een redelijke prijs die ook nog een tijdje meegaan?

Laurievc

Re: Waar leren junior rijlaarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 18:26

Ik heb enkele jaren geleden (12-13j) juniors gehad van Cavallo en heel tevreden van! Heb ze vrij lang gehad en ik ben niet de sterkste in het onderhoud. Ik ken de prijs helaas niet.

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 18:35

Je hebt verstelbare meegroei laarzen van Petrie, Cavallo heeft ook een junior laars.

Mijn zoon heeft nu oook kunstleder can EJ, omdat hij het lekkerder vond zitten dan leder, maar na iers meer dan een jaar zijn ze zo lelijk en aan vervanging toe.

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 18:45

Mama3 schreef:
Je hebt verstelbare meegroei laarzen van Petrie, Cavallo heeft ook een junior laars.

Mijn zoon heeft nu oook kunstleder can EJ, omdat hij het lekkerder vond zitten dan leder, maar na iers meer dan een jaar zijn ze zo lelijk en aan vervanging toe.

Ik heb die ook een jaar maar bij mij zijn ze nog als nieuw :)

Rivjenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-16 18:46

Precies dat, dat kunsstof lekkerder zit was precies de reden dat hij die wilde.
Hoe vaak rijdt jouw zoontje ermee?
Mijn zoon rijdt zo'n 5 keer per week maar daar zijn ze niet tegen bestand. De mondoni zien er met een half jaar niet meer uit, en oh die veters!!! Die van de barrato gingen nooit los

LadyUrsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 18:50

Hier hebben we Horka laarzen. Denk dat mijn dochter ze nu twee maanden heeft. Wordt ook minstens vier keer in de week mee gereden, maar zien er nog prima uit. Langere tijd kan ik je dus nog niet vertellen, maar lijkt me dat dat met een beetje onderhoud wel goed moet komen. Succes met het vinden van de juiste laarzen.

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 20:08

Rivjenn schreef:
Precies dat, dat kunsstof lekkerder zit was precies de reden dat hij die wilde.
Hoe vaak rijdt jouw zoontje ermee?
Mijn zoon rijdt zo'n 5 keer per week maar daar zijn ze niet tegen bestand. De mondoni zien er met een half jaar niet meer uit, en oh die veters!!! Die van de barrato gingen nooit los

Veters gaan idd niet los maar ondanks regelmatig onderhoud zijn ze gaan scheuren en bladdert de bovenlaag eraf. Na de zomervakantie krijgt hij andere. Ze zijn dan 1,5 jr meegegaan.

Hij rijd onregelmatig, tussen 1-3x per week. Voor meisjes heb je veel keuze maar voor jongens zo beperkt, vond ik bij broeken al maar tegenwoordig zijn laarzen ook voorzien van glitters, crocoprint etc.

Succes iig