Welke chaps op stalschoenen?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ItsMe2

Welke chaps op stalschoenen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-16 22:24

Beste bokkers,

Mijn rijlaarzen zijn wat betreft de kuitmaat te groot geworden.Ook dusdanig te wijd dat het echt niet meer fijn zit met rijden.

Nu waren mijn stalschoenen ook aan vervanging toe en dacht ik, dan kan ik die mooi combineren met chaps en heb ik beide 'problemen' in een keer opgelost.

Ik heb de stalschoenen van Mountain Horse gekocht. (Mijn laarzen zijn ook vab MH en bevallen super, baal dus ook enorm dat ze te groot zijn)
Maar hier komt ook het volgende probleem om de hoek kijken.. Welke chaps passen op deze schoenen? Ik heb de Kieffer Andorra chaps gepast, maar deze sluiting onderaan krijg ik dus niet dicht om dat de schoen te breed is.

Nu ben ik benieuwd welke chaps bokkers op dit soort schoenen dragen? Het liefst heb ik wel soepel leren chaps.

TurdusMerula

Re: Welke chaps op stalschoenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 22:34

Ik heb lange chaps van zacht leer/suede achtig. Heel blij mee. :D
(zijn westernchaps dus, heel fijn bij slecht weer of koude wind)

Ik weet niet of dat bij je past - maar ze zijn vaak lekker ruim aan de onderkant ieg

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 07:03

Ik draag ariatchaps. Sluiten ook onderaan maar zelfs in combinatie met schoenen en mijn enkelbrace krijg ik ze nog prima dicht. Al was het in het begin een beetje wennen.

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-16 07:36

TurdusMerula: ik ga even googlen! :)

Thats_Me: weet jij zo ook welke chaps van ariat het zijn?