En dan ook nog in mini/shetlander maat

BR heeft verstevigde stof bij de ogen maar die vallen waarschijnlijk erg groot, moet ik nog even nameten.
Wie heeft opties ?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

MilouNigel schreef:Ik ben er heel tevreden over. Mooie pasvorm en stevige kwaliteit. Ook fijn dat er een UV-filter in zit, op zonnige dagen blijven de ogen rustig. Geen traanoogjes/ontstoken ogen meer.
Edit: het was even gokken welke maat voor onze shet zou passen maar het passen en omruilen was geen probleem en ging snel.
IngridM schreef:MilouNigel schreef:De Crusader van Cashel. Het gaas is erg stevig en heeft in "bolling" bij de ogen, blijft daardoor netjes op afstand van de ogen en wimpers.
Ik had m gezien en vroeg me inderdaad af of dat wat zou zijn.
Flowq; welke van Bucas heb je?
Missverynice: ik ga ernaar kijken bedankt!
MilouNigel schreef:De Crusader van Cashel. Het gaas is erg stevig en heeft in "bolling" bij de ogen, blijft daardoor netjes op afstand van de ogen en wimpers.
MilouNigel schreef:MilouNigel schreef:Ik zal morgen op stal even kijken naar de maat. Ik weet niet welke maat ik gehouden hebHij is 1,07m groot en heeft maatje shet als halster.
Hij heeft de maat Weanling/Small pony.