KEP italia schoonmaken?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mcjv

KEP italia schoonmaken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-16 16:29

Hoi!

Ik heb sinds kort een KEP en ben er echt heel erg blij mee! Alleen ik merk dat er heel snel vingervlekken op komen. Heb hem net met een baby doekje af gedaan maar dat helpt niet.

Iemand ideetjes? Het is er een zonder lak etc.

Alvast bedankt! :)

Marleen_L

Re: KEP italia schoonmaken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 16:34

Welke variant heb je? Met stof/leer/kunststof/iets anders? Dat maakt nogal verschil.
Misschien dat brillenpoetsdoekjes de vetvlekken wel weghalen, maar weet niet of dat officieel mag qua veiligheid (dat het het plastic aantast ofzo). Je zou altijd gewoon een drupje afwasmiddel kunnen proberen om vingerafdrukken te verwijderen? Heb zelf geen ervaring met KEP, maar afwasmiddel kan bijna nooit kwaad ;)

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 16:44

Ik deed hem gewoon altijd met een doekje en een beetje heet water. Daarna droogwrijven met een handdoek en dan zag hij er meestal wel weer toonbaar uit.

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 16:50

Bij de KEP zit een doekje en een handleiding waarop staat dat doekje vochtig te maken. Tot nu toe kreeg ik de vingerafdrukken er daar mee af. Ik heb de textile.

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-16 05:03

Ik weet niet precies of het model zo heet, maar op internet kan ik 'cromo smart' vinden.

Afwasmiddel durf ik niet echt aan, vind ik een eng idee. Zal wel aan mij liggen. :+

Doek met water kan ik idd proberen, vraag me alleen af of je dan niet van die vegen krijgt?

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 11:32

Vegen valt wel mee. Maar ik ben ook nooit achter dé precieze perfecte techniek gekomen hoe je het nou moet doen. Ik heb de Cromo T overigens.

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 11:41

ik heb bij mijn KEP een soort brillenpoets doekje gekregen heb wel de lak variant. Heb jij geen doekje van KEP zelf erbij gekregen? dan weet je zeker dat het goed is.

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-16 14:10

Nee ik heb zelf geen doekje erbij gekregen. Misschien omdat ik een van de goedkopere varianten heb?

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 16:40

Lijkt me sterk dat je geen doekje hebt. Heb je geen tas/hoes gekregen om de KEP in te doen? In het ritsvakje van die hoes zit dat doekje.

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 16:59

Bij de twee goedkopere modellen krijg je er geen tas en doekje bij.

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-16 02:41

Ik heb idd alleen een blauwe hoes erbij gekregen met hengsels eraan dat je m als rugzakje kan gebruiken. Zijn die doekjes los te koop?