Jodphurs voor smalle voeten

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

thatsmeM

Jodphurs voor smalle voeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-16 11:19

Hallo!

Ik ben opzoek naar goeie jodhpurs voor kleine voeten. Qua voetmaat heb ik 39, niet super klein dus. Maar mijn voeten zijn erg smal en vooral bij de wreef hou ik vaak heel veel ruimte over.
Daar komt nog bij dat het budget niet enorm is.
Wie heeft hier ervaring mee en weet welk merk of type hier geschikt voor is?

hoogendroog

Re: Jodphurs voor smalle voeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 11:23

Ik heb de Harry's Horse Smart Paddock Boot. Veters op de wreef en van achteren een ritsje. Je kunt ze dus mooi aantrekken. Ik heb redelijk smalle voeten en deze zitten mij als gegoten. Bij de Agradi heb ik ze gister voor 59 euro in de uitverkoop gescoord (vorige paar kostte mij elders 2 jaar geleden 100 euro).

_Roxanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 11:32

Inderdaad de HH Smart Paddock! Prijs-kwaliteit verhouding is prima, en door de veter ook fijn smal te maken. Ook redelijk hoog, dus fijn stevig rondom je enkels

Zebraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 11:41

Ik heb sinds kort deze van Divoza. https://www.divoza.com/nl/mondoni-sterling-ii-jodhpur

De meeste jodhpurs zonder veters zijn veels te wijd voor mijn voet. Deze zitten perfect en zijn ook nog eens goedkoop.

Ik heb ze nog niet zolang dus weet niet of de kwaliteit ook goed is.

Jasmijn10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 00:26

Ik had ook dit probleem! Ik moet ook nog allerlei zooltjes enzo. Ik had Ariat jodhpurs. wel wat duurder. Nu heb ik ook weer Arat rijglaarzen.