Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ik probeer op grote beurzen zoals Equitana dan maar weer wat kleding te scoren. Dit jaar op Equitana Outdoor twee broeken van Sonnenreiter gescoord. Een jodhpurbroek en een gewone rijbroek.
Bagheera_206 schreef:Herenkleding blijft helaas altijd een dingetje met shoppen.Ik probeer op grote beurzen zoals Equitana dan maar weer wat kleding te scoren. Dit jaar op Equitana Outdoor twee broeken van Sonnenreiter gescoord. Een jodhpurbroek en een gewone rijbroek.
Misschien de moeite waard om keertje met je zoon naar Equitana te gaan? Genoeg te zien en te beleven en er valt dan vast ook wel kleding te shoppen.
Bagheera_206 schreef:Herenkleding blijft helaas altijd een dingetje met shoppen.Ik probeer op grote beurzen zoals Equitana dan maar weer wat kleding te scoren. Dit jaar op Equitana Outdoor twee broeken van Sonnenreiter gescoord. Een jodhpurbroek en een gewone rijbroek.
Misschien de moeite waard om keertje met je zoon naar Equitana te gaan? Genoeg te zien en te beleven en er valt dan vast ook wel kleding te shoppen.
Dreamybol schreef:Volgens mij heeft geen enkele ruitersportwinkel een fatsoenlijk mannen aanbod. 10 Rijen broeken voor vrouwen en een half rekje voor mannen. Ook zaken als EJ en Divoza die online nog wel wat aanbod hebben, hebben er in de winkels maar weinig ruimte voor vrij gemaakt. Shoppen voor/met mijn man loopt dus eigenlijk altijd op frustratie uit. Inmiddels een merk gevonden dat hij fijn vindt, dat betaalbaar is en waar de maten redelijk van lijken te kloppen, dus nu bestellen we rijbroeken toch maar online..