Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Sim schreef:Je kunt je dagstartpas in zulke omstandigheden ook laten verzetten naar een andere datum.
juval schreef:oh, ik dacht dat je bij je inschrijving voor een wedstrijd meteen een dagstartpas moest bestellen en betalen. volgens mij kan je anders niet verder inschrijven want dan kan je het paard niet selecteren? of misschien doe ik het fout hoor.
juval schreef:oh, ik dacht dat je bij je inschrijving voor een wedstrijd meteen een dagstartpas moest bestellen en betalen. volgens mij kan je anders niet verder inschrijven want dan kan je het paard niet selecteren? of misschien doe ik het fout hoor.
Sim schreef:juval schreef:oh, ik dacht dat je bij je inschrijving voor een wedstrijd meteen een dagstartpas moest bestellen en betalen. volgens mij kan je anders niet verder inschrijven want dan kan je het paard niet selecteren? of misschien doe ik het fout hoor.
Dat moet ook, maar je kunt in geval van overmacht zoals de afgelaste wedstrijd, de datum verzetten.