Ik ben opzoek naar een vereniging die is aangesloten bij de KNHS omdat ik wil gaan starten. Ik hoef er niet te lessen enkel lid te zijn zodat ik op wedstrijd kan. aangezien het alleen daarvoor is zoek ik ook de goedkoopste.
Wie weet een vereniging in de buurt van breda/zundert en de kosten ervan (aangezien en veel ook niet echt een website hebben)
Let er inderdaad op dat als je selectie wedstrijden wilt rijden je een kring bij jou uit de buurt zoekt. Anders zul je als je een selectiewedstrijd wil rijden naar die kring moeten waar je bij zit. Als je in Groningen woont en in Limburg moet starten wordt je niet vrolijk
Ik weet niet in welke kring je wilt rijden, ik rijd in kring Baronie en zit bij RV Wolfslaar! Geen lessen of verplichtingen qua bijvoorbeeld wedstrijden helpen en we betalen 45.- per jaar! Daar komt dan nog 20 euro knhs bij als je nog niet lid bent dus dat is dan 65.- per jaar. Nog wel je startpas dan!
Ik ben nu lid bij TRV 't Zandeind. Is maar €35 per jaar. Ik ben voorheen altijd lid geweest van een veel duurdere vereniging, maar eigenlijk maakt het vrij weinig uit wat er achter je naam staat.