Wat is nu de juiste hoogte? En zakken deze laarzen nog veel in?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ja inderdaad, dat vind ik ook niet zo mooi.Citaat:Persoonlijk vind ik de vouw in de knieholte lelijk
Haha, ja dat zie je soms. Mijn dochter wil ook laarzen die lekker zitten. Maar ze zakken misschien nog wel een stukje bedacht ik me net.Citaat:Maar er zijn er ook die ze zo hoog hebben, dat ze het been eigenlijk helemaal niet meer kunnen buigen. Hoe die op hun paard komen, is mij een raadsel.
Tulandro schreef:Het is precisiewerk, want als ze iets te lang zijn dan krijg je juist lelijke vouwen en als ze te kort zijn aangemeten vind ik ze persoonlijk heel lelijk.
Qleke schreef:Ik had ze eerlijk gezegd een halve tot één centimeter hoger genomen! Ik vermoed dat ze nu geen hinder voelt tijdens het rijden?
De eerste week(weken) mag het een beetje ongemakkelijk/pijnlijk zijn in de knieholte, als ze dan zakken naar verloop van tijd, zitten ze net goed! Nu mijn ervaring was dat ze effectief te hoog waren, dan moeten ze ingekort anders blijven ze pijnlijk. Maar op stal hoor ik van bijna iedereen dat het wat pijnlijk is in begin, daarna zitten ze als gegoten.
Qleke schreef:Ik had ze eerlijk gezegd een halve tot één centimeter hoger genomen! Ik vermoed dat ze nu geen hinder voelt tijdens het rijden?
De eerste week(weken) mag het een beetje ongemakkelijk/pijnlijk zijn in de knieholte, als ze dan zakken naar verloop van tijd, zitten ze net goed! Nu mijn ervaring was dat ze effectief te hoog waren, dan moeten ze ingekort anders blijven ze pijnlijk. Maar op stal hoor ik van bijna iedereen dat het wat pijnlijk is in begin, daarna zitten ze als gegoten.