Hoe blijven de steentjes?
en waar hebben jullie hem besteld?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

verder geen ervaring mee.
en als ik dan een nieuw zadel heb dan denk je tja dan kan je wel sparen voor zo'n cap. Maar dan wilde ik graag nieuwe laarzen.
Fotografie91 schreef:Laurapalmer schreef:Ik vind hem wel echt super mooi!!
Ik ook![]()
Ik wil hem nog wel wat anders kwa kleuren haha maar ik wil graag weten hoe de sparkling blijft want ik vind het wel een gaaf effect hebben maar om nou 700 euro te betalen voor iets wat na een maand lelijk word is beetje too much
kleinvosje schreef:Ik heb een maand of 4 geleden onderzoek gedaan naar welke nieuwe cap ik wilde kopen. Een van de caps op mijn lijstje was een KEP. Had em bijna gekocht totdat ik dit onderstaande artikel las, en er erg van schrok:
https://the900facebookpony.com/2015/07/ ... er-beware/
Dit was niet de enige met deze ervaring, en daarom heb ik deze cap niet aangeschaft.
Fotografie91 schreef:Ik heb navraag gedaan en je hebt 2 jaar fabrieks garantie en ze losten alle problemen die er waren netjes op!
Als je kep gevallen was door eigen schuld kapot of wat dan ook krijg je flinke korting op een nieuwe!
kleinvosje schreef:Fotografie91 schreef:Ik heb navraag gedaan en je hebt 2 jaar fabrieks garantie en ze losten alle problemen die er waren netjes op!
Als je kep gevallen was door eigen schuld kapot of wat dan ook krijg je flinke korting op een nieuwe!
Heb je die link die ik eerder postte goed gelezen? Ze hebben bij een aantal mensen toch echt behoorlijk moeilijk gedaan. Van een cap die zo veel geld kost verwacht ik toch meer...

Alice13 schreef:Ja er zijn altijd twee kanten aan een verhaal!
Vriendin van mij heeft gewoon twee deukjes in de cap maar nog helemaal heel. Vraag me af hoe een andere cap bij deze val er uit had gezien. Daar kunnen we aan de hand van deze foto en het verhaal natuurlijk niks over zeggen.
Vandaag weer die geweldige cap op de Almelose gezien. Hij is super gaaf!