Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Laura_ schreef:Ik volg even mee. Ik wil ook graag nieuwe laarzen en dat ik de niros wil staat zo goed als vast.
Twijfel alleen nog over de Tricolore of de echte de niro's. Dus verschillen tussen de laarzen zijn ook van harte welkom!
Ik loop er graag mee en vind ze zoooo sjiek staan (en dat gold ook voor de Tricolore, dat vind ik qua uiterlijk ook hele sjieke laarzen)! nikkietjuh schreef:Ik heb zowel de ottaviano als tricolore.
Persoonlijk zou ik de tricolore nooit meer kopen. Ik heb ze krap een jaar maar de binnenkant is al helemaal dun en de ritsen zijn om de haverklap kapot. Dit heb ik bij mijn ottaviano's meestal pas na een jaar of 3.
Nu zeg ik er wel bij dat ik gemiddeld 3 paarden per dag rij. Bij minder intensief gebruik is het zeker een geschikte laars. Comfort en pasvorm is gewoon prima maar het leer is aanzienlijk minder dan van de ottaviano.
xxxmh schreef:nikkietjuh schreef:Ik heb zowel de ottaviano als tricolore.
Persoonlijk zou ik de tricolore nooit meer kopen. Ik heb ze krap een jaar maar de binnenkant is al helemaal dun en de ritsen zijn om de haverklap kapot. Dit heb ik bij mijn ottaviano's meestal pas na een jaar of 3.
Nu zeg ik er wel bij dat ik gemiddeld 3 paarden per dag rij. Bij minder intensief gebruik is het zeker een geschikte laars. Comfort en pasvorm is gewoon prima maar het leer is aanzienlijk minder dan van de ottaviano.
Okee! Hoe duur zijn de andere dan? Zag dat de tricolore 270 waren. Ik rijd 2 keer in de week. 1 keer op de manege en 1 keer op verzorgpaard. En soms in het weekend wedstrijd maar dat is 1 keer in de maand. Doe ze ook alleen maar aan met rijden verder op stal/manege heb ik andere schoenen aan.