Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
maximuss schreef:Laarzen hoeven niet de hele lengte van je kuit perfect aan te sluiten, ze mogen best wat lossen aan de overgang enkel/ kuit.
Kijk eens naar Mountain horse laarzen, gelijkaardig aan ariat maar in meer tussenmaten.
AlwaysH schreef:Welke heb jij? Ik heb standaard bruine, ze verkleuren nu na een jaar wel een beetje.
Sowieso denk ik dat je toekomstige laarzen idg net verzorgd moeten worden wil je er lang mee doen. Dus laarzenhouders kopen, ledervet in je kast houden, doekjes zonder bijtende stoffen en een handdoek voor als je door een modderpoel banjerd (dat kan je op stal niet altijd ontwijken).
Denk sowieso dat de zwarte minder snel verkleuren:)
Ik zou ook gaan kijken voor deniro.
AlwaysH schreef:Top! Die van mij heb ik natuurlijk ook alleen aan met rijden, maar soms is d e bak nat of ligt er een plas voor oid:)
Ook als ik Ray zijn bene schoonspuit na het rijden pak ik mijn eigen laarzen nog wel eens mee.
Zijn die van jou echt ana vervanging toe?
thoranLOVE schreef:Heb je die Ariats wel dicht gekregen met een veter? Daarmee kan je meer kracht zetten. Ik heb precies dezelfde en had ook dat probleem je rijdt ze vanzelf wel in en anders kan je ze nog laten oprekken. Vind het echt heerlijke laarzen!
hoop verschillende maten en een randje elastiek.