Moet je er met de pony heen rijden of heb je trailer en auto tot je beschikking?
iza_things
Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-16 22:50
Kimmetjee07 schreef:
Moet je er met de pony heen rijden of heb je trailer en auto tot je beschikking?
Kan allebei
iza_things
Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-16 22:54
LovingTweety schreef:
Bij het zwarte water?
Helaas, te gevaarlijk. Het water word er heel snel diep en het zand is er erg los. Ik fiets er iedere dag 2x langs en heb er nog nooit een paard zien zwemmen. En het is volgensmij ook verboden.
KittyDylan
Geplaatst: 04-06-16 22:55
Ik weet dat in Roermond Fun Beach is maar of je daar met paard mag komen.. en in Kessel(-Eik) heb je een vennetje, maar ik weet ook niet of die (goed) bereikbaar is en of je daar uberhaupt mag komen, je zou het na kunnen vragen?
In Tegelen/Belfeld heb je een grind gat. Weet dat daar wel eens met de paarden het water in gegaan wordt. En anders moet er volgens mij in de buurt van reuver, bij de witte steen een meertje zijn. Je hebt ook nog altijd de kasteelse bossen in horst.
in herkenbosch bij de Meinweg ligt het ven. daar kan en mag je in met paard
iza_things
Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-16 23:07
Het is me gelukt! Ik heb een prachtige plek gevonden om in het water te spatteren met Spike. Tussen Jagersrust en de Ravenvennen is een tijdje geleden een meer aangelegd. En blijkbaar mag je daar met je pony in, want mijn vader het al meerdere groepen ruiters en koetsers zien doen.(hij mountainbiked er vaak langs) Ik heb het nu al een keertje gedaan, het was zo léuk! Spike is echt gek op water. Helaas had het die week veel geregend, daarom hebben we het zekere voor het onzekere genomen en zijn we alleen door de ondiepe zijkant gegaan.