De perfecte rijlaarzen

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Oskarrino

De perfecte rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-16 09:53

Hallo allemaal!

Ik ben nou ondertussen al een pittige tijd opzoek naar nette rijlaarzen. Probleem is, kleine voet en de meeste rijlaarzen zijn erg hoog :')

Nou heb ik gekeken naar Celeris rijlaarzen, maar dit wordt erg duur voor mij...

Nou vroeg ik mij af of mensen hetzelfde probleem hebben als ik, dus maat 36-37, korte kuit en niet het slankste been... Hebben jullie rijlaarzen kunnen vinden, zonder dat het op maat gemaakt moet worden?? Heb in verschillende winkels al gepast, maar helaas zonder succes... Of kennen jullie misschien een merk dat ik nog kan proberen?

Groetjes Lucia

_karin_

Re: De perfecte rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 10:04

Misschien is Ariat wat voor je? Die van mij zijn lager dan mijn voormalige petries/Cavallo en ze hebben breedtematen plus elastiek in de kuit.

xbronte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 10:20

Petrie heeft wel een aantal modellen waarbij ze kleine voetmaat, wat bredere en korte kuit hebben. Kijk eens naar de Leeds van Petrie, mijn tante heeft ook zo'n soort been, en die heeft heel lang die laarzen gehad. Nu heeft ze rijlaarzen van Lipica, die kan je zo duur maken als je zelf wilt en worden op maat gemaakt, dus als je hem simpel houdt valt de prijs ook erg mee. :)

Marleen_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 11:01

Bij Lipica (http://www.lipica.nl/) kan je voor een relatief laag bedrag (rond €250) laarzen op maat laten maken, je kan ze natuurlijk wel duurder maken, maar hoeft niet per se.

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 11:02

De Niro ;) heeft voetmaat, lengte maat en kuitmaat