Petrie Padova

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xxxmh

Petrie Padova

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-16 22:30

Wie heeft er ervaringen met deze laarzen? En misschien wel foto's!
Wil ze (als ze passen) dit weekend kopen dus ben wel benieuwd!

Groetjes Marise

Silverheart

Re: Petrie Padova

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 06:12

Vroeger had ik ze. Hele fijne laarzen, maar toch vind ik de Petrie Melbournes die ik nu heb beter. Ik vind dat ze soepeler mee kunnen bewegen dan de Petrie Padova's. Verder wel een aanrader!

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-16 07:08

Silverheart schreef:
Vroeger had ik ze. Hele fijne laarzen, maar toch vind ik de Petrie Melbournes die ik nu heb beter. Ik vind dat ze soepeler mee kunnen bewegen dan de Petrie Padova's. Verder wel een aanrader!

Okee dankjewel!
Ik zit ook te twijfelen tussen de padova en melbourne. Dat komt doordat de melbourne veneto leer heeft en las dat het bovenste laagje snel eraf bladerde..

Silverheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 11:41

xxxmh schreef:
Silverheart schreef:

Okee dankjewel!
Ik zit ook te twijfelen tussen de padova en melbourne. Dat komt doordat de melbourne veneto leer heeft en las dat het bovenste laagje snel eraf bladerde..

Ja dat klopt wel maar toen ik ze online bestelde kreeg ik een een soort van schoensmeer bij, dus elke keer als er een kaal plekje is kan ik dat erop doen.

xxxmh

Re: Petrie Padova

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-16 16:10

Okee, ik gok het er denk ik niet op met dat leer..