Wedstrijd jasje op maat laten maken: iemand tips?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bonique

Wedstrijd jasje op maat laten maken: iemand tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-16 14:29

Graag wil ik een wedstrijd jasje op maat laten maken. Zoekend op internet kwam ik op de site van Horsewear Unique http://www.horsewear-unique.nl/ Heeft iemand ervaring met dit bedrijf?

Of heeft iemand goede ervaringen met een ander bedrijf voor het maken van een wedstrijd jasje op maat? Ik hoor graag jullie reacties.

Noppert

Re: Wedstrijd jasje op maat laten maken: iemand tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 16:15

Evanel rijjasjes, echt een heel goed adres
Ik ben er in ieder geval super tevreden mee, jasje fits like a glove en ik rij er inmiddels al 3 jaar met heel veel plezier mee! Ik kon gewoon geen jasjes kopen met taille maat 40 en borsten maat 46. Of het slobberde als een gek of de knopen sprongen eraf als ik een keer zuchtte :+
www.evanel.nl

ManonvanEs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 16:17

Nee heb ik geen ervaring mee,
Maar als ik zou jou was zou ik zoeken naar een speciaalzaak of een site met thuiswinkelwaarborg. Ik zie het niet zo gauw op die site.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 11:31

ED → RUI

jana79

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 17:44

Horsewaer unique is bij mij bekent! Veel goede verhalen over gehoord en hele mooie rijjasjes gezien helemaal naar smaak samen te stellen. En op maat gemaakt. Tevens heeft ze ook hele mooie rijbroeken op maat gemaakt. Erg klant vriendelijk!!

Bonique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-16 12:57

@ Noppert: bedankt voor je reactie. Evanel had ik ook gevonden bij mijn zoektocht op internet. Ik zit namelijk met hetzelfde probleem als jij.... Er staan alleen geen prijzen op de site dus ik ga even mailen.

@ Jana79: ik heb gebeld naar Horsewaer Unique en toen ik meldde dat ik niet echt bepaald een standaard maat heb, werd er meteen gezegd dat ze daar geen ervaring mee hadden en dat ze het dus gingen proberen om een jasje voor mij te maken.... toen had ik een beetje een raar gevoel er over... vandaar mijn berichtje op Bokt....

jana79

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 06:46

@Bonique: ik heb inderdaad alleen nog maar jasje gezien in de slanke maatjes. En ook de slipjes in normale maten. Ik ben zelf ook geen normale maat voor mij mag ze als ik klaar ben voor de wedstrijden de uitdaging aan gaan. Heb er alle vertrouwen in.