Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

kikkerdril4 schreef:Ligt er voor mij aan in welke discipline. Dressuur is nooit heel lang wachten dus dan wacht ik gewoon, maar bij springen en cross weet je al vrij snel of je in de prijzen zit en meestal is de prijsuitreiking ook best lang wachten. Zeker met crossen wil het echt wel een paar uur later zijn en dat is vaak ook een heel eind rijden dus even tussendoor paard wegbrengen gaat dan niet. Met springen en cross wacht ik dus niet als ik al weet dat ik geen prijs heb, ga zelf niet een halve dag extra wachten en mijn paard een paar uur in de trailer laten staan
Liselot schreef:kikkerdril4 schreef:Ligt er voor mij aan in welke discipline. Dressuur is nooit heel lang wachten dus dan wacht ik gewoon, maar bij springen en cross weet je al vrij snel of je in de prijzen zit en meestal is de prijsuitreiking ook best lang wachten. Zeker met crossen wil het echt wel een paar uur later zijn en dat is vaak ook een heel eind rijden dus even tussendoor paard wegbrengen gaat dan niet. Met springen en cross wacht ik dus niet als ik al weet dat ik geen prijs heb, ga zelf niet een halve dag extra wachten en mijn paard een paar uur in de trailer laten staan
Dressuur niet lang wachten? Als je een beetje aan het begin moet starten in een ring van 30 starts ben je toch echt 3 a 4 uur verder
als ik wel start wil ik wel graag mijn protocol
Al heb ik vaak wel ongeduldige ouders die graag snel weer weg willen als ze mee zijn
) dat vind ik het zeker niet vervelend even te wachten met een hapje en een drankje
.
Heb ik wel prijs blijf ik wel tot de prijsuitreiking, gelukkig duurt het hier in de buurt meestal niet heel lang.

Storm2009 schreef:Ik weet niet zo goed wanneer ik wel of niet een prijs heb...nog maar 4 wedstrijden gereden dus daardoor vind ik het lastig inschatten. Ben weleens met 196 punten derde geworden maar ook weleens met 184...