Ik heb Ariat jodphurs met veters en rits achter. Ben er heel blij mee, ze lopen heerlijk en fijn met rijden, ook met de leren chaps. Ze zijn wel vrij duur, maar zeker een goede investering!
amiraanouk
Geplaatst: 29-05-16 13:13
Kijk evens op Kramer.nl daar heb ik ze vandaan. Ze hebben er heel veel.
Koper
Geplaatst: 29-05-16 13:19
Ik heb er gehad van Ariat en van Harry Horse. Die van Ariat zijn inderdaad tamelijk prijzig maar gaan wel veel langer mee.
Ik heb ook Ariat Ze zijn prijzig, maar ze zitten echt fantastisch. Ik begeleid gehandicaptenlessen, waardoor je hele ochtenden naast de pony's loopt en rent, en dat kan op die schoenen perfect. Heb nooit zere voeten. Ze gaan ook nog eens lang mee, dus ik vind ze fantastisch
Hier ook Ariats, zitten heel fijn. Maar ik zie in je profiel dat je nog jong bent en als jouw voeten nog groeien zijn Ariats misschien wat duur. Ik ben zelf niet zo'n fan van Decathlon, maar veel anderen wel, daar hebben ze ook jodphurs met veters, niet zo duur. Misschien is dat wat?
Ik heb er ook van ariat met veters van voor en rits van achter, zit echt heerlijk! Ook had ik in de winter welke van QHP wel met wol aan de binnenkant dus lekker warm Deze waren niet zo duur en goede kwaliteit.
Heb van epplejeck eigen merk Jodphurs, zijn leren jodphurs met veters en aan de achter kant een rits waardoor je er zo in kan stappen. Deze zijn niet zo duur, misschien wat voor jou? ben wel benieuwd of je ondertussen al wat gevonden hebt
Zitten erg fijn. Soepel leer, ook rits aan de achterkant. Bovenaan ook wat ruimer dan andere jodphurs. Ik en mijn dikke kuiten zitten er vaak niet lekker in, maar met deze geen last.
Ik heb hoge jodphurs met veters van Mondoni. Zitten enorm fijn, en doordat ze wat hoger zijn vallen ze mooi over mijn rijbroek heen. Ze zijn ook wat breder, wat best prettig zit als je je tenen wat ruimte wil gunnen. Je moet ze wel goed inlopen, het is best heel stug leer.
Ik ben laatst even naar Epplejeck geweest, en heb prachtige laarzen met rits achter en veters voor gekocht. Jodphurs heb ik wel gepast, maar zaten niet zo lekker. Helaas is de rits van een van de laarzen (na een maand!) stuk, dus ga vandaag weer even naar Epplejeck. Wie weet vind ik daar toch nog wat...