Ik blijf niet vrij van (zwaar) leed, ik vind het heel goed dat 'leed' op dit forum 'geuit' wordt.
Ikke blij met dit forum
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Koper schreef:Welkom op bokt TS.
Hier op bokt is het gangbaar dat je als je een topic opent dat doet omdat je een vraag hebt of anderszins een reactie nodig hebt van de bokkers. Als het jouw behoefte is om te kletsen over HSP en het leed wat je op bokt tegenkomt kun je daarvoor een HK-topic aanmaken als je eenmaal bent toegelaten tot de Kudde.
Azmay schreef:Ik ben ook een HSPer maar jij bent nu onbegrijpelijk voor mij in tegenstelling tot mijn dieren die ik altijd versta
horses don't understand 'tekxt', ik verslik me ook regelmatig in tekst, in paarden vrij zelden. -- ik vind dat er minder met 'doel' gewerkt moet worden, - emotie heeft niet altijd doel.
ik al reeds 'toegelaten' tot de kudde (die ánder schreef daar over), ik wil derhalve niet alleen 'vragen', ook -gewoon- iets 'toevoegen' zonder winstoogmerk. Leerpuntje denk ik voor sommigen (niet jou Azmay) mijn baas heet Ay Han :3 KoudbloedKim schreef:Azmay schreef:Dit dus.Ik ben ook een HSPer maar jij bent nu onbegrijpelijk voor mij in tegenstelling tot mijn dieren die ik altijd versta
Met 'anders' zijn is niks mis, maar nu wordt het wel heel vaag en zet je HSP'ers neer als vage, onbegrijpelijke mensen.

KoudbloedKim schreef:Tja, dan heb je het toch niet helemaal begrepen, want HSP heeft zeker niet persé iets met hoogbegaafdheid of genialiteit te maken.
in het domein van 'extravagant' wel, niet in de topicthema, daar hebbie een punt
ook (op) metalevel/holistisch denken? LEUkjOH
maar áls je dan ook vrienden ontmoet, zijn die er ook voor je, dat is bij 'non-meta' niet het geval.