raar maar waar?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

CaroBaex

raar maar waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-16 12:35

ik kan nog geen berichten plaatsen in de categorie waar dit eigelijks in moet staan maar wouw dit toch even aan het licht brengen!

ik ken al 3 jaar een jongen die ik nog nooit in het echt heb gezien maar hij had dus mij nummer op het internet gezien ( in 2013 werd ik gepest en hadden hun mijn nummer overal op het internet versprijd)

maar om een heel lang verhaal kort temaken
begon hij een 1 jaartje geleden hele rare en vieze dingen tezeggen wat hij allemaal mij zijn dieren deed..ik voelde me hier heel vies door.. ik heb direct gezegt dat ik geen contact meer wil en hij gelukkig het accepteerde.
maar dus 2 dagen terug nam hij weer contact met mij op gewoon heel normaal..maar gister avond zei hij dat hij hulp nodig had.. het verhaal begon "ja, de hengst van manege wordt gecastreed!" vervolgens
zei hij dat hij daar ook
Spoiler:
"seksuele dingen"
mee deed ik ging bijna over mij nek toen ik dat las!
hij maakte ook een drijging om dit bij mijn merrie te doen!
ik heb meteen een vriendin ingeligt over dit en wat ik er mee moet doen
zij zei dat het waarschijnlijk een "banketstaaf verhaal" is,zo vermoede heb ik ook maar heb er toch nare gevoelens bij en wou graag jullie hier over inlichten en vragen of er nog meer meisje/vrouwen hier last van hebben gehad?

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 12:43

Vertel het zeker aan je ouders en blokkeer hem op je telefoon en sociale media. Wrs is het om je aandacht te trekken maar zelfs dan zou ik geen contact meer willen met hem. Haal ook de details ivm je merrie offline, gewoon voor de zekerheid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 12:53

Inderdaad je ouders vertellen en blokkeren.

Hoe oud is hij? Als hij jouw leeftijd heeft, wellicht ook zijn ouders inlichten.

Mariett
Blogger

Re: raar maar waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 12:54

Via jouw ouders zijn ouders inlichten, zou ik doen. Screenshots van het gesprek maken als bewijs ;)

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 13:13

Als je hem nog nooit gezien hebt ken je hem niet..
Als hij na aan jaartje ineens weer contact opneemt is dat niet gewoon normaal
Als hij vervolgens gaat dreigen om weet ik veel wat bij jou en je merrie te doen, dan ben je in gevaar want zoiets neem je altijd serieus.
Als je vriendin zegt dat het een l*l verhaal is dan praat je met de verkeerde persoon. Over dit soort dingen praat je beter met een volwassene. En dan het liefst zo een met een uniform en een blauwe pet op.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 15:59

Aangezien het niet de bedoeling is om expres je topic verkeerd te plaatsen en TS niet op het tabblad Algemeen kan reageren waar het topic hoort plaats ik hier een slotje.