Gefokt in Antwerpen in samenwerking met een Nederlandse fokker. Zou tot zes maanden in Olmen gestaan hebben. Daarna verkocht zijn/Naar Nederland gegaan zijn -Deze info komt van één van de twee fokkers). Vervolgens zijn er drie om en bij de 3 maanden "kwijt" waarin veel gebeurt is. (kan ook langer zijn, geboortedatum is geschat, jaar klopt, maand en dag mogelijk niet. De exacte datum van aankomst "terug" in Antwerpen (andere stal dan de 1e) is ook onduidelijk.
Op die stal heeft hij gestaan tot hij ongeveer 2.5 was en toen ben ik hem gaan ophalen.
Vele zoektochten en telefoons verder zijn er veel vragen maar nog maar weinig antwoorden.
Ik zou graag willen weten of iemand dit paard kent en indien ja, of hij of zij me wil/kan vertellen (via PB mag ook) van waar en hoe het toen met hem ging.
Paard is (inmiddels) ruin, heeft 3 hoge witte benen en links voor enkel de kroonrand wit. Heeft een aparte, smalle schuinlopende (onderbroken) bles en een wit vlekje op de linkerkant van zijn buik op de singelplek. (niet te zien op de foto's)

https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/t3 ... 0753_o.jpg