[PG] oldenburger merrie chanel gezocht

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

whisky_1993

[PG] oldenburger merrie chanel gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-16 17:47

hallo allemaal, voor een kennis van mij die geen bokt heeft zet ik dit bericht even online!
Ze heeft het al via facebook geprobeerd, maar wilde het ook via hier proberen en ik heb voor haar aangeboden om dit er even op te zetten via mijn account!
hieronder het bericht letterlijk van facebook;

'' Wie wil me helpen..mijn zoektocht loopt muurvast. Ik zoek mijn ex paard Chanel(niet de stamboeknaam). Inmiddels ongeveer 13j en doorverkocht door de amazone uit Pesse. Vermoedelijk ingeruild en bij een Fokker in Ommen beland. Hele goede afstamming nl. Oldenburger merrie 1.68 in de afstamming zit : Quidam de Revel , Cor de la Bryere en Couleur Rubin. Ik wil graag weten hoe het gaat want de verhalen waren te vaag...fb en paardevrienden..help en delen mag. Info via pb. Dank!! ''

mocht iemand iets weten of vragen hebben dan mag dit via hier maar ook via haar facebook (als dit kan ivm privacy instellingen e.d) haar naam is Mariska Beute, wonend in België op dit moment!
De fotos zijn erg vaag maar ik hoop dat iemand d.m.v afstamming en omschrijving toch iets weet!

met vriendelijke groet, michelle :)

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 23-05-16 12:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd.